Avatar billede gigas Nybegynder
28. september 2003 - 15:50 Der er 10 kommentarer

Hvilken browser??

Hey der, jeg bryder mig ikke om MS IE, da den fucker rimelig meget up... jeg har i et stykketid brugt Avant, den fylder intet, men kan tage op til 550mb ram (langt ude) men den har en lækker popupblocker som blocker alle, undtaget popups som man faktisk skal bruge på hjemmesider hvis i forstår...

men den er også begyndt at fucke her efter den sidste opdatering... nogen der kan foreslå en god og overskuelig browser, med samme egenskaber som IE og Avant, men som bare ikke crasher??
Avatar billede tuctoh Nybegynder
28. september 2003 - 15:51 #1
format c:
?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. september 2003 - 15:52 #2
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 15:53 #3
Prøv Mozilla: http://www.mozilla.org/

Den har også en god popupblocker :-)
Avatar billede janorakel Nybegynder
28. september 2003 - 15:56 #4
Firebird..
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 15:58 #5
Avatar billede gigas Nybegynder
28. september 2003 - 16:13 #6
Jeg tænkte på noget mere i stil med Avant, den har nemlig alle vinduerne (sider) i sig... så det er inde i den man skifter rundt mellem siderne, det er meget praktisk da det så ikke fylder hele processlinien
Avatar billede gigas Nybegynder
28. september 2003 - 16:16 #7
/startlinien
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. september 2003 - 16:17 #8
den samme funktion har opera 7 også
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 16:18 #9
Det kan Mozilla også.. hvis du højreklikker på et link og trykker "Open Link in New Tab" :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
28. september 2003 - 17:56 #10