Avatar billede znipestar Nybegynder
28. september 2003 - 04:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Nem og enkelt firewall?

Jeg skal bruge en nem og enkelt firewall, men hvilken?

Krav:
Det skal være freeware!
Avatar billede gifle Nybegynder
28. september 2003 - 04:18 #1
Jeg har 2 forslag:
Sygate personal firewall http://download.com.com/3001-2092-10184369.html
ZoneAlarm http://download.com.com/3001-2092-10217783.html

Begge kan downloades her: www.downloads.com du søger blot på "firewall".
Arh jeg skriver lige links bag ved de to nævnte, så slipper du for at søge ;)
Avatar billede gifle Nybegynder
28. september 2003 - 04:20 #2
Og det var selvfølgelig et svar.
Personligt foretrækker jeg sygate, men jeg tror ikke den ene kan siges at være hverken bedre eller lettere at bruge end den anden, det er i hvert tilfælde min mening, ved godt der sikkert er mange her på eksperten der har en anden mening ;)
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
28. september 2003 - 05:21 #3
Mener at gifle har givet dig link til de 2 oftest anvendte firewals. Selv er jeg dog som gifle ganske rigtigt skriver, af en anden mening mht. hvilken af disse der er bedst :-) .... det samme er download.com som har ratet ZoneAlarm med 5 ud af 5 mulige., og brugerne er ligeledes uenige, eftersom ZoneAlarm er den der langt hyppigst downloades.
Nogle firewalls kan med succes suplere hinanden.
En firewall er et godt redskab, men bestemt ingen garanti mod ubudne gæster.
Gå evt. ind på www.spywarefri.dk efter du har installeret din firewall. Her kan du finde link til at få testet den.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
28. september 2003 - 05:23 #4
Avatar billede znipestar Nybegynder
28. september 2003 - 12:29 #5
Tak for jeres udemærkede svar. Bob hvis du øsker del i pointene så læg et svar.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
28. september 2003 - 17:04 #6
ok