Avatar billede mr.meincke Nybegynder
28. september 2003 - 00:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Maximize Delay

Hej,
Jeg er igang med et lille projekt med MDI forms. Men har et lille problem... ! Når man creater en MDI form maximerer den automatisk (WindowState). Virker også fint. Men hvordan får jeg det der lille Delay der er væk?

// Mr.Meincke - Ved ikk' om det er beskrevet ordenligt men ellers så bare spørg
Avatar billede steinmann Nybegynder
28. september 2003 - 20:15 #1
Det er en animation der er sat i windows. Ved ikke om du kan slå den fra via kode.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
28. september 2003 - 21:01 #2
kk... Men løste problemet nogenlunde ved at gøre det når jeg creater formen. Via Child.WindowState = wsMaximized... Så går det hurtigere... Men er stadig åbne overfor svar! :) Har også et andet problem - 60 point :)... Når formen er lavet så bliver scollbars'ne væk på min SynEdit, som ligger på MDI Chlid... Why det? Noget med maximize at gøre eller. ... ?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2003 - 15:18 #3
Har du sat ScrollBars til ssBoth eller ssVertical?? :)
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
29. september 2003 - 21:21 #4
ssBoth
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
29. september 2003 - 21:21 #5
Ved godt det er lidt sendt at kommentere men er altså lige kommet hjen :D
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:36 #6
.. lukker ..