Avatar billede coolyo Nybegynder
27. september 2003 - 22:51 Der er 2 kommentarer

hjælp med sockets

hey eksperter ;)

Jeg vil gerne vide noget om sockets i mirc scripting mi bot på #tested @ Quakenet.org skal kunne svare tilbage når man skriver !tested så skal den svare med hvor mange der er inde på serveren, hvadfor en map, og hvad nextmap er + hvor lang tid til mapchange.

du/i kan evt. få min email så kan vi skrive over msn fordi kan måske aftale noget mere den skal kunne ;)
Avatar billede knocker Nybegynder
27. september 2003 - 23:09 #1
Tjek hlds protokollen igennem, og prøv dig frem. Kan give dig et hint: UDP Sockets. :)
Avatar billede coolyo Nybegynder
27. september 2003 - 23:11 #2
jamen ved ik hvordan jeg skal starte :(