Avatar billede duez Nybegynder
27. september 2003 - 20:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

news scripts til min bot

Jeg har lavet en bot man kan give commands! har lavet så hvis man skriver !news kommer den med vores nyhedder! Nu er spørgsmålet hvordan gør jeg så alle der er med i vores cs clan kan ændre det? (vil helst havde at man får hver sit brugernavn og password, så botten også siger hvem der har tilført nyhedden) (Den gamle nyhedder skal slettes når en ny bliver tilført)

På forhånd tak.

P.S. bare sig hvis der skal bruges flere point
Avatar billede xzaz Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:30 #1
Du kan lave et levelsystem og få den til at skrive til .ini filer.
Så er det f.eks. kun en med level 3 der kan rette i !news ..
Avatar billede xzaz Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:30 #2
Du kan jo finde ud af en masse ved /help
Avatar billede xream Nybegynder
05. november 2003 - 21:20 #3
Det kan godt lade sig gøre, men det er jo bare det hvordan, kan måske godt
hjælpe men først må du fortælle mig hvad for en bot du bruger normal mirc bot/windrop bot måske det ville hjælpe..
Avatar billede xzaz Nybegynder
06. november 2003 - 09:56 #4
Hej duez. Du kan komme ind på min channel der hedder #xzaz på QuakeNet. Så kan jeg give dig mit nyhedssystem. I det jeg har lavet, kan du også slette en bestemt linie, skrive en nyhed, slette alle nyheder osv. Den skriver også hver gang der er en der har postet en nyhed. Og jeg har sat den til at sætte dato, klokkeslet og navn på. Så man behøver ikke at skrive dato, navn og klokkeslet når man skriver en nyhed. Jeg kan også lave en højrekliksmenu til dine nyheder, således at der kommer en ekstra menu ved at højreklikke i din channel. Så kan man klikke på nyheder og så kan der komme en box frem, hvor man kan skrive en nyhed, slette en nyhed osv.
Men ellers kontakt mig på #xzaz @ QuakeNet eller jeg hedder ALTID xzaz !
Avatar billede xzaz Nybegynder
06. november 2003 - 10:00 #5
Men en ting til. Jeg har ikke lavet sådan at der er pass og user i den. Men du kan få mit level system, så kan du adde dem som master, og masters kan skrive, slette og læse nyheder. Dvs. at ALLE kan læse nyheder, men kun masters i botten kan skrive nyhederne og slette dem.
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
07. november 2003 - 15:02 #6
on *:TEXT:*!Commands*:#CHANNEL: { /notice $nick 12!Sponsers - !Crew - !Rules - !News - !Bot - !Hp. o.s.v }
on *:TEXT:*!News*:#CHANNEL: { /notice $nick Nyt member Skrappet ek.s }
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
07. november 2003 - 15:03 #7
Sorry misforstod det.. Men det ved jeg ikke så :D
Avatar billede duez Nybegynder
11. november 2003 - 18:59 #8
har selv fået lavet et men ellers tak til jer som ellers ville havde hjulpet!