Avatar billede mobi2 Nybegynder
27. september 2003 - 17:11 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

fejl i Outlook 2000/2002 (MPR.ddl henvisning)

Jeg har et underligt problem, der måske er nogen der kender en løsning på....
For det første jeg kan se mine mails.... men .pst filen er forsvundet fra mit drev?? Har MicroSNOT ændret filnavnet til noget andet??
For det andet, jeg bliver ved med at få en fejl på en dll fil MPR, den fejlmeddelse som kommer er forskellig... men fælles for dem alle er "wnetenumcachedpasswords" står i alle meddelser. OUTLOOK prøver selv at rette fejlen, men kan til min store overraskelse ikke selv rette fejlen (læses meget ironisk!!) Jeg håber der er nogen derude som måske har en løsning, da jeg har en masse mails som jeg gerne vil gemme. Men findes der ingen løsning må jeg vel lave en format c:\ og starte forfra hehe :-)
Det skal lige siges, min OS er Win XP dansk, og jeg har fået en IPAQ Pocket PC med sync til OUTLOOK... software på engelsk, alt virkede et stykke tid indtil fejlene begyndt som beskrevet.
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:13 #1
Er der fejl i: MPR.dll'en?

hvis ja, kan jeg prøve at kopiere min og sende den til dig.

Maxsten.
Avatar billede mobi2 Nybegynder
27. september 2003 - 17:19 #2
jeg er ikke sikker på det er i MPR.dll'en der er fejl.... jeg har bare en mistanke til den... har dog ikke prøvet at overskrive den endnu, selvom jeg har lyst til det... jeg sender den lige :-)
Avatar billede mobi2 Nybegynder
27. september 2003 - 17:21 #3
øøøøh???? jeg skal jo nok lige have en addresse at sende den til?? :-)
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:22 #4
Jeg mente at jeg kopiere min og sender den til dig.

Maxsten.

Har du ikke en mail på internettet?
Avatar billede mobi2 Nybegynder
27. september 2003 - 17:23 #5
ahhh... hehe... ok... jeg har en på heinor@hotmail.com.
Takker
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:26 #6
okay.. den skal nok være der om max(sten) 5 minutter

Maxten
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:28 #7
Så... nu skulle den gerne være sendt.

Maxsten
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:29 #8
husk at scanne den for virus, da der er kommet mange her til danmerk.

Maxsten.
Avatar billede mobi2 Nybegynder
27. september 2003 - 17:30 #9
skulle ikke være nogen risiko her... :) Lige opdateret i dag
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:32 #10
okay.
skriv lige hvis den virker.

Maxsten
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:38 #11
Har du modtaget den??

Maxsten.
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:44 #12
keine svar??
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:47 #13
Hallo??

Er der sket noget eller hvad.
Virkede den?

Maxsten.
Avatar billede mobi2 Nybegynder
27. september 2003 - 22:57 #14
Min computer har været gået ned med et brag... jeg kan heller ikke få lov til at overskrive MPR filen.... jeg har dog selv fundet løsningen....!
Win XP laver en prefetch af alle eller næsten alle exe filer... det gav mig et hint til hvilken fil der var noget galt med.. så jeg slettede MAPI32.dll og FIXMAPI.exe fra computeren. herefter kørte jeg den originale FIXMAPI.exe og nu virker alt igen som det skal.... man skal fanme holde sig fra Windows... det kan ikke andet end at lave lort i det... :-(
Avatar billede mobi2 Nybegynder
27. september 2003 - 22:58 #15
Jeg er dog glad for din hurtige indsats og tak for hjælpen... jeg deler de 200 med 2... :-)
Avatar billede maxsten Nybegynder
29. september 2003 - 18:56 #16
ok.. tak for points ;)