Avatar billede zhatten Nybegynder
29. december 2000 - 12:48 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

*.dll fil

Hej.

Jeg mangler en dll fil til Age Of Empires Det første af dem.

Jeg har haft denne DPLAYX.DLL fil før men efter jeg formaterede min HD i går har jeg den ikke mere, og den kommer ikke når jeg installere spillet.

Hvis du har denne må du meget gerne sende den til zhatten@hotmail.com

Hvis du også ved om jeg måske kommer til at mangle andre dll filer til spillet må du meget gerne sende dem med, men først og fremmest DPLAYX.DLL

Og lige til sidst, nu tænker du sikkert at jeg må være helt fra forstanden at jeg vil sidde og spille det gamle Age Of Empires.
Det kan du vil også have ret i, men jeg fik lyst til at prøve det efter jeg så Gladiator.

- Zhatten
Avatar billede goofy10 Nybegynder
29. december 2000 - 12:56 #1
prøv at installere directx
Avatar billede zhatten Nybegynder
29. december 2000 - 12:57 #2
Hvor kan jeg få den henne ?

- Zhatten
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. december 2000 - 13:03 #3
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
29. december 2000 - 13:06 #5
jeg mener også at den er på næsten alle spil cdrommer
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
29. december 2000 - 13:06 #6
Avatar billede zhatten Nybegynder
29. december 2000 - 13:07 #7
goofy :) Jeg har fået filen nu.

apollo69 og carsten_lusk, i kom forsent jeg havde allerede installeret den da i kom jeg fandt den på adr. http://www.cyber4all.com/3dfx/directx.asp
Men i skal da have lidt for hjælpen alligevel :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
29. december 2000 - 13:08 #8
mystiq : Der nåede du lige at få 1 points ;)
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
29. december 2000 - 14:06 #9
hehe weeee så ligger jeg jo snart over erikjakkobsen =))))).........lol