Avatar billede bittersport Nybegynder
26. september 2003 - 23:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cisco 677 + Tiscali = bøvl!

Jeg har lige modtaget min Cisco 677 Router fra Tiscali. Det er planen at det er den spæde start til et trådløst netværk.

Men jeg har sat den til, og config den efter den guide der fulgte med fra Tiscali. Men det er kun www.tiscali.dk jeg kan komme ind på. Hvordan kan det være??

Ligenu sidder jeg med mit "gamle" Eicon modem, og med den er det intet problem at komme online. Det virker lidt sært.

Men lad endelig hører, for råd og ideer modtages med kyshånd!

Mvh
Rasmus
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
27. september 2003 - 00:10 #1
Det lyder som en begrænsning fra Tiscali's side - står der ikke noget om at du skal registrere din forbindelse!!
Det plejer at være det :D
Avatar billede bittersport Nybegynder
27. september 2003 - 00:15 #2
Jeg har reg. den.... på http://services.tiscali.dk/adsl
Avatar billede bittersport Nybegynder
27. september 2003 - 00:16 #3
Men det gør ingen forskel. Blev ledt videre til en side, som sagde tillykke..bla bla bla..her er din nye IP. Men kan surfe fint rundt på tiscali's side, men det er også det.
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. september 2003 - 00:28 #4
Når du har læst denne side, ringer du til Tiscali's support.

http://www.tiscali.dk/help/adslplus/connection/article.jsp?content=104559
Avatar billede bittersport Nybegynder
27. september 2003 - 10:27 #5
Der er jo ikke rigtig noget på den side der hjælper på mit problem...?

Jeg kan jo fint komme i kontakt til deres hjemmeside, det er det videre forløb den er gal med. Kunne jo være der var noget som var smuttet for mig i farten?!
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. september 2003 - 10:36 #6
Måske har de "glemt" at lukke din konto op... prøv at ring til deres support.
Avatar billede bittersport Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:32 #7
Jeps, det var simpelthen fordi de havde lavet en fejl inde hos dem. Men nu spiller det bare derudaf...:D
Avatar billede grinderslev Praktikant
01. oktober 2003 - 19:46 #8
Takker for point ;-)
Avatar billede bittersport Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:51 #9
Nul problemos...:D