Avatar billede seals12345 Nybegynder
26. september 2003 - 16:34 Der er 5 kommentarer

DCC pending

Jeg får hele tiden denne meddelelse You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (150 seconds remaining until timeout)

HVORDAN og hvor kan jeg indstille så jeg ikke får den jeg bruger den sidste nye MIrc
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. september 2003 - 16:50 #1
irc/options

on send request> ignore all

så vil du ikke modtage dcc
Avatar billede seals12345 Nybegynder
26. september 2003 - 16:59 #2
Det har jeg gjort nu meeeen nu kan jeg slet ikke modtage filer det er godt nok kun et lille program på 173 mb men den vil slet ikke modtage det nu
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. september 2003 - 17:28 #3
ja så ved jeg det ikke .. hvis du vil modtage filer skal den jo sige det ..

ellers kan du sætte den til auto get file .. men det er ikke særligt sikkert hvis nogen sender dig virus.
Avatar billede seals12345 Nybegynder
26. september 2003 - 17:29 #4
Jeg har haft den på auto og det er der jeg får den meddelse
Avatar billede magika Nybegynder
15. oktober 2003 - 08:53 #5
Det er fordi dine dcc porte er lukket. Du har sikkert en router?

Standard dcc porte går fra 1024-5000. Dette kan skam også ændres, Options -> Dcc.
Så når du har valgt din port range, skal du have åbnet de samme porte i routeren for at kunne modtage dcc.

Det kan også være du har en firewall som blokerer, evt. win xp's indbyggede.