Avatar billede fifi Nybegynder
26. september 2003 - 10:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tele2 udbyder og mail hos TDC - muligt??

Jeg har lige fået adsl hos tele2 og har beholdt min gamle email fra tdc (netbasis). Men når jeg bruger outlook, så kan jeg kun hente post, men når jeg sender kommer fejlmeldningen :

Recipient address rejected: Relay access denied

uanset hvem jeg sender til !!

min pop3 er pop3.mail.dk
min smtp er smtp.mail.dk

Hvad gør jeg galt....
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2003 - 10:22 #1
Heh, jeg står i præcis samme situation :)
Du skal bare ændre SMTP til smtp.get2net.dk
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. september 2003 - 12:57 #2
ja du kan ikke få tiladelse til at relay igennem tdc når du ikke har internet hos dem
Avatar billede kenneth24 Nybegynder
26. september 2003 - 20:04 #3
Ja, fordi TDC vil ikke hoste din email gratis !! Når du bruger netbasis, så betaler du via din telefonregning, så når du forsøger at sende mails via din Tele2 forbindelse, så undgår du jo at betale minutprisen på en opkaldsforbindelse.

Jeg skal ikke kunne sige, om det ændrer noget at ændre din SMTP til smtp.get2net.dk det har jeg ingen erfaring med.
Avatar billede fifi Nybegynder
26. september 2003 - 20:18 #4
tak for det - point skulle være delt ud