Avatar billede krohn Praktikant
26. september 2003 - 09:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Liste mp3 filer

Hej jeg skal bruge et freeware program der kan liste mp3 filer.
Vi har en DataDj med lovlig mp3(der er betalt lisens) der ligger alle filerne i en mappe "Mp3-filer" i denne mappe ligger er en masse mapper efter kat.
Jeg vil gerne kunne printe en liste ud i alfabetisk orden på al mp3 i mappen "Mp3-filer" og hvis det kan lade sig gøre også efter kat. (indhold i sub folders)
For god ordens skyld, så er der hentet godkendelse fra ejer af DataDj.
Avatar billede grinderslev Praktikant
26. september 2003 - 09:24 #1
Det mener jeg da at Winamp kan.....  www.winamp.com
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2003 - 09:27 #2
dir /B /s > fil.txt - prøv at fyre det af i en shell hvor du står i det dir hvor mp3'erne starter. Bagefter på at åbne fil.txt og se om det sådan det skal være
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2003 - 09:28 #3
Bagefter på = Bagefter prøv
Avatar billede magika Nybegynder
26. september 2003 - 11:34 #4
http://sourceforge.net/projects/mac/

Freeware program, som også har danske menuer. Man vælger drev eller mappe, og det scanner for alle mp3'er. Det bliver lagt ind med info om kHz, bitrate, id3 info o.lign. Og ved udskrivning kan man selv definere hvilke felter der skal skrives ud.
Avatar billede krohn Praktikant
09. oktober 2003 - 20:19 #5
magika >> Den lister i mapper, jeg skal bruge en der kigger i mapperne og laver en komplet liste o´ver nummre i alle mapperne, kun kunstner, titel
Avatar billede krohn Praktikant
10. november 2003 - 11:28 #6
magika >> Der ser d til at det virker som jeg ønskede det, så lægger du et svar
Avatar billede krohn Praktikant
16. november 2003 - 17:39 #7
Ok så lukker jeg