Avatar billede claushoejbjerg Nybegynder
25. september 2003 - 10:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Minimeret til maksimeret skærmbillede

Når jeg går på nettet åbner siden altid i et minimeret vindue. Hvad gør jeg for at få den til at åbne i fuldt skærmbillede?
Avatar billede maddan Nybegynder
25. september 2003 - 10:44 #1
Det kan man vidst ikke få den til - se http://www.eksperten.dk/spm/343321
Avatar billede anhansen Nybegynder
25. september 2003 - 10:55 #2
Det er noget explorer gør selv mener jeg... Eksplorer åbner nye sider i den størrelse den selv har (uden maksimering), det vil sige at hvis du trækker eksplorer ud til at fylde hele skærmen, så vil det virke som om de nye vinduer er maksimeret.
Forstod jeg spørgsmålet korrekt?