Avatar billede -no-skills- Nybegynder
23. september 2003 - 18:53 Der er 11 kommentarer

Tv-out opsætning

Jeg har nogle problemer med min tv-out opsætning
Problemet er at mit grafikkort ikk vil registrere mit tv.
Dog når jeg trykker "registrere", flimrer mit fjersyn en smule når det står på video.

Grafikkort: Ti4200

Nogen der har nogle ideer til hvad der kunne være problemet?
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
23. september 2003 - 18:54 #1
Har du sat 2. output til TV?
Det skal stå til TV og ikke skærm..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. september 2003 - 18:57 #2
tjek at stikket sidder helt i!
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
23. september 2003 - 19:00 #3
Inde i enhedsindstillinger>Vælg outputenhed
Der er analog skærm valgt, og de 2 andre valgmuligheder er "faded" ud
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
23. september 2003 - 19:04 #4
2sec, smider lige et scrrenshot
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
23. september 2003 - 19:06 #5
Det gør jeg så ikk, friserver vriker ikk :p
Avatar billede c-holst Novice
24. september 2003 - 17:30 #6
har du fået det til at virke?

ellers prøv dette. slet driveren til kortet under tilføj fjern programmer. slet kortet under kontrolpanel enhedshåndtering.
genstart 2 gange og installer den driver du i forvejen har hentet via www.nvidia.com

efterfølgende følger du denne guide slavisk
ok her kommer så den pædagigisk korekte guide, som burde sikre dig succes.
Du har installeret forbundet og genstartet.

vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på tv>Select outputdevice>vælg pal b denmark>vælg composite vidio out>
som regel vælges der klon/clone

sig ok til tingene og vælg nu i vingemenuen
overlay controls>full screen device>i rullemenuen secondary display.
sig ok til det hele

en sidste ting
vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på change resolution. det er kun her du må justere på tv opløsningen. ude i de almindelige indstillinger skal tv stå som 640*480!

og kom så tilbage med lidt respons om hvordan det gik.

som udgangspunkt mener jeg ikke du skal arbejde i at registrere dit tv som du beskriver i dit indlæg.
Avatar billede c-holst Novice
27. september 2003 - 07:27 #7
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
01. oktober 2003 - 16:12 #8
Sry, jeg ikk har lige holdt jer opdateret, havde faktsik helt glemt det :/
Jeg vil nu prøve den metode, skriver tilbage om 20-30min
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
01. oktober 2003 - 16:41 #9
Jeg har nu gjort som du har sagt
Der hvor jeg vælger outoutenhed/output device kan jeg intet ændre.
Her er et ss af det: http://cthulhu.friserverplads.dk/1.JPG
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
01. oktober 2003 - 16:42 #10
Det scart stik jeg bruger er lidt specielt, man kan nemlig vælge out og in på det. Jeg har haft sat det på in hele tiden, da billedet jo skal til tv'et
Er det forkert, og har det noget at sige?
Avatar billede c-holst Novice
01. december 2003 - 23:40 #11
har du fået det op at køre?

vi hører gerne hvordan det går med dit problem