Avatar billede jimmer Nybegynder
28. december 2000 - 12:46 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

nokia stemmestyring

Til andre der har nokia 3310!!

Til 3310\'eren er der stemmestyring til 8 tlfnr., men jeg kan ikke finde menuen. Den skulle være under telefonbog som det sidste menupunkt, men nej. Den er der s*u ikke. Jeg har sonofon variant abbonnement. Understøtter de det ikke? Jeg ved at det gemmes på SIM kortet.
Avatar billede repsac Nybegynder
28. december 2000 - 12:51 #1
Det har ikke noget med abbonnementet at gøre. Det er en facilitet i telefonen!
Jeg har ikke selv 3310\'eren, men kig på nokias danske side (hvis en anden selvfølgelig ikke har det præcise svar ...). Der skulle være en del FAQ\'s.
[http://www.nokia.dk]
Avatar billede fido82 Nybegynder
28. december 2000 - 13:15 #2
ellers dyrk sonofons faq på www.sonofon.dk

Den plejer at være skidegod!!!
Avatar billede ricky Nybegynder
28. december 2000 - 13:27 #3
bare glem den stemmestyring - det fungerer alligevel ad h. til... men som repsac siger - det er en facilitet i telefonen...

Du går ind på et indtastet telefonnr. og vælger \'detaljer\' - og så \'tilføj stem.kode\'
Avatar billede jimmer Nybegynder
28. december 2000 - 13:27 #4
Der er ingen faq til 3310 på nokias side.

fido: hvor er den faq på sonofons?
Avatar billede jimmer Nybegynder
28. december 2000 - 13:39 #5
ricky: forklar lige det lidt mere grundigt.

Jeg går ind i tlf bogen og finder et nr.? hvordan kan jeg vælge detaljer der?
Avatar billede jimmer Nybegynder
28. december 2000 - 13:41 #6
jf manualen skulle funktionen ligge sammen med søg, rediger, valg etc. i telefonbogen, men det gør den ikke
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
28. december 2000 - 13:53 #7
På min 3310 ligger det altså der! Som punkt nummer 10 i menuen for telefonbogen. Jeg trykker bare menu >> telefonbog >> stemmekoder.
Avatar billede jimmer Nybegynder
28. december 2000 - 13:59 #8
:-( nemlig, men der er kun 9 menupunkter i min 3310. Jeg skal vist lige snakke med Mr. Nokia.
Avatar billede ghostface Nybegynder
28. december 2000 - 14:05 #9
Du kan tjekke det på en meget simpel måde: Tryk på \"menu\"-knappen og hold den inde i et par sekunder. Hvis der kommer en skærm frem, hvor der står: \"Ingen stemme-kode gemt\", så ligger der stemmestyring i telefonen. Men det lyder mærkeligt, at du ikke har det som et menupunkt(?)

/ghostface
Avatar billede arthurh Nybegynder
28. december 2000 - 19:41 #10
For at Nokia telefonen kan benytte stemmekoder, skal du først skifte lagringssted for telefonbogen.
Du skal skifte fra SIM kort hukommelse til telefon hukommelse, dette er fordi SIM kortet ikke har nok hukommelse til at holde stemmekoder.
Muligheden for at indtale og bruge stemmekoder kommer først frem når du skifter til telefon hukommelsen.
Nu har jeg ikke selv en 3310 men en 6210, og der foregår det på ovenstående måde, den virker derfor formentlig også til en 3310\'er.

-arthurH
Avatar billede lassegj Nybegynder
28. december 2000 - 22:38 #11
Prøv at trykke på menu og der efter 1, vent 5sek. og tast 10. Det er genvejen til den.
Avatar billede jimmer Nybegynder
06. januar 2001 - 12:54 #12
jeg var inde ved forhandleren med den, og nu hvor jeg har fået den igen så virker det. Ved ikke hvad de har gjort ved den.

Jeg synes faktisk stemmestyringen virker rigtig godt