Avatar billede day Nybegynder
27. december 2000 - 21:07 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Usynlig besøgstæller

Er det muligt at lave en helt enkel konstruktion som tæller besøgende på siden. Den skal ikke være synlig for andre og den må ikke bruge \"plads\" (så der kommer scrollbar).
Skær det venligst ud i pap, hvor/hvordan o.s.v.
Day
Avatar billede lp Nybegynder
27. december 2000 - 21:08 #1
ikke i javascript.......i php eller asp kan du gøre det.....var det ikke noget, kan du køre php eller asp?
Avatar billede day Nybegynder
27. december 2000 - 21:12 #2
Jeg aner ikke hvad noget af det er.
Avatar billede darkphazer Nybegynder
27. december 2000 - 21:13 #3
Hvilket webhotel har du din side hos ?
Avatar billede day Nybegynder
27. december 2000 - 21:15 #4
teledanmark og get2net
Avatar billede sredna Nybegynder
27. december 2000 - 21:23 #5
Er det kun en side du vil have statistik over eller er det flere?
Avatar billede darkphazer Nybegynder
27. december 2000 - 21:23 #6
Så bliver det svært.

Gå hellere ind på www.thecounter.com og opret en tæller. Log derefter ind og tryk på config (eller noget i den stil) Herunder kan du så vælge hvordan din tæller skal se ud, og her kan du vælge usynlig.

God fornøjelse
- DarkPhaZer
Avatar billede day Nybegynder
27. december 2000 - 21:27 #7
Det er to hjemmesider - indtil videre.
Jeg kigger lige hos thecounter
Avatar billede exe_science Nybegynder
27. december 2000 - 21:32 #8
Gå ind på www.add2.net så kan du gøre alt muligt ikke nok med at se hvor mange besøgende du kan også se deres ip adresser. jeg vil fandme have de 30 point fordi jeg er den eneste som er kvalifiseret til dem basta.

eXe_Science
Avatar billede exe_science Nybegynder
27. december 2000 - 21:32 #9
det er lettere end at klø sig selv i bib
Avatar billede lp Nybegynder
27. december 2000 - 21:35 #10
nu skal du bare forlange exe_science......he he.....start med at lade din ENTER tast være så vi andre er fri for at se 9 linjers tomme mellemrum før du navn kommer, som vi jo egentlig bare kunne se ved at kigge til venstre.....
Avatar billede darkphazer Nybegynder
27. december 2000 - 21:39 #11
Til eXe_Science

Hmmm kvalificeret svar?!?!?!?

Det kan man da ikke kalde tælleren. The Counter har da dobbelt så mange informationer om de besøgende. Og for det andet er deres side herre langsom !

Og stil lige lidt flere krav næste gang :o)

-DarkPhaZer
Avatar billede exe_science Nybegynder
27. december 2000 - 21:42 #12
ja sig lige hvad The Counter kan som mit bud ikke kan gør eller det vil du måske ikke hva´
Avatar billede darkphazer Nybegynder
27. december 2000 - 21:46 #13
Smut selv ind og se...

-DarkPhaZer
Avatar billede exe_science Nybegynder
27. december 2000 - 21:46 #14
hvorfor dog det??? det er da dig som vil overbevise mig.
Avatar billede darkphazer Nybegynder
27. december 2000 - 21:49 #15
Har fornuftigere ting at tage mig til.....og for det andet var det dig der spurgte hvad den kunne

-DarkPhaZer
Avatar billede day Nybegynder
27. december 2000 - 22:32 #16
Done! Tak
Day
Avatar billede darkphazer Nybegynder
27. december 2000 - 22:37 #17
så lidt :)

-DarkPhazer
Avatar billede ujdesign Nybegynder
27. december 2000 - 23:50 #18
eXe_Science

kvalifiseret staves kvalificeret