Avatar billede csanda Nybegynder
17. september 2003 - 22:23 Der er 1 kommentar

udskrift på printer fra windows form

Jeg skal have en ArrayList fyldt med strenge skrevet ud. Således at hver indeks kommer ud på en ny side. Hvorledes gøres dette?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2004 - 18:31 #1
hey..

Jeg har selv haft det problem engang, jeg lavede derfor, med lidt hjælp fra nettet, en klasse som kan skrive direkte til printeren.
jeg har lagt den her: http://cma.nexuz.dk/source/LogPrint.cs.txt
håber du kan bruge den, der står en ip i den: \\\\10.10.25.197\\s det skal du nok udskifte med ip'en/navnet på din printer.. håber du kan bruge det :)