Avatar billede onix Nybegynder
16. september 2003 - 23:12 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

PHP-progammør

Hej jeg søger en (eller flere) dygtig "progarmmør" som kan skrive PHP/mySQL
Det er ikke til et enkelt forestående men nok snarer til en længere række af opgaver.
PS. Du skal være billig, da jeg ikke har et MEGA budget.
Jeg ved godt at, du kan da bare sætte dig ned og lære det, jo men jeg sender sku også bilen på værksted når den er gal med den, jeg har desværre ikke overskuddet til det, derfor prøver jeg her.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. september 2003 - 23:14 #1
hvad består opgaverne i, og hvad betegner du som billig?
Avatar billede angam Nybegynder
16. september 2003 - 23:14 #2
Du kan prøve at sende en mail til tom@digam.dk - bosiddende i Aalborg.
Avatar billede onix Nybegynder
16. september 2003 - 23:24 #3
progarmmør=programmør (lille stavefejl hehe...)
Avatar billede onix Nybegynder
16. september 2003 - 23:25 #4
svar til ztyxx, har du en mailadresse?
Avatar billede tt-dk Nybegynder
16. september 2003 - 23:27 #5
du kan også skrive til mig på th@websolutions.dk så kan vi finde ud af en billig løsning...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. september 2003 - 23:29 #6
onix> ja min mail er ztyxx(a)moesby.net
skift lige (a) ud med @
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. september 2003 - 23:30 #7
eller
ICQ 127562271
MSN michael_moesby@hotmail.com
Avatar billede onix Nybegynder
16. september 2003 - 23:40 #8
jeg hader hotmailadresser, har du ikke din egen?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. september 2003 - 01:01 #9
Jeg kunne da også godt tænke mig at vide noget mere. lsskaarup@mobilixnet.dk
Avatar billede kennyd Nybegynder
17. september 2003 - 09:27 #10
Og skulle du stadig ikke havde fundet den eller de rigtige kan du jo også altid prøve at sende lidt info til mig.
kenny(a)lindhe-design.dk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. september 2003 - 16:09 #11
ztyxx(a)moesby.net er min egen emailadresse, den anden bruger jeg kun på MSN
Avatar billede blach Nybegynder
17. september 2003 - 18:21 #12
Jeg er også klar, mail til rbg@rasmusblach.dk - se også www.rasmusblach.dk
Avatar billede mtrolle Nybegynder
20. september 2003 - 12:24 #13
hey, her er også min - mt@xion.dk
Avatar billede moviez Nybegynder
30. september 2003 - 12:54 #14
hvis ikke har fundet nogen billige løsninger så kan du bare giv mig besked her :)
Avatar billede mtrolle Nybegynder
30. september 2003 - 16:55 #15
jeg tror han har fundet hvad han ønskede, jeg har i alt flad intet modtaget!
Avatar billede onix Nybegynder
11. november 2003 - 12:47 #16
Sorry :o( for det sene svar men jeg troede ikke at der var nogen som havde svaret, igen, men det skyldes at jeg have en gammel mailadresse tilmeldt, jeg beklager, jeg vender tilbage med svar senere denne uge
Avatar billede sukos Juniormester
11. november 2003 - 12:52 #17
Jeg er da også frisk!
Og selvf. "bygger jeg ikke en bondegård for en gang havregrød, (selvom det er sundt!)," :O)
Men vil da gerne høre mere om det.
steffen@showsource.dk