Avatar billede subit Nybegynder
13. september 2003 - 23:29 Der er 4 kommentarer

Et felt?

Hej allesammen!

Jeg har undret mig over om man kan lave noget hvor en figur rykker sig til et andet felt uden at en hel side skal loades hver gang... Har lagt mærke til at nogen af de 3D chatte der findes har det sådan at man ikke bemærker at man rykker men alligevel er det i PHP? tror det er noget med at et felt ikke har et link men et id istedet for eller noget, nogen der kan forklare?

mvh. subit
Avatar billede squashguy Nybegynder
13. september 2003 - 23:31 #1
mon ikke det er dynamisk html (html+javascript)? her har du nemlig alle muligheder for at flytte med elementer uden reload
Avatar billede subit Nybegynder
13. september 2003 - 23:41 #2
Jo det ku egentlig godt være... så lidt på 3dchat.dk og rodede i hans filer, sys også der var lidt "fremmedsprog" der ;)
Kan php og dhtml arbejde sammen?
og hvor kan jeg lærer om det med at rykke elementer?
Avatar billede googolplex Novice
13. september 2003 - 23:59 #3
Her er der lidt om JavaScript og DHTML.

http://www.w3schools.com/

Du kan få PHP (serverside) til at generere JavaScript/DHTML, ligesom alt andet clientside.
Avatar billede figofidel Nybegynder
15. september 2006 - 18:37 #4
kan hjælpe dig måske..
tilføj min msn figofidel@zado.dk