Avatar billede susanne3 Nybegynder
13. september 2003 - 20:07 Der er 7 kommentarer

Photodraw virker ikke

Efter at jeg har måttet geninstallere Win2000 og office 2000 pro F, kan jeg ikke starte photodraw. Den siger;"PHTODRW.exe har genereret en fejl og lukkes af windows. Programmet skal genstartes. Der oprettes en fejllog." Jeg kan bare ikke genstarte. Den siger det samme igen. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. september 2003 - 20:10 #1
hvad siger fejloggen?
kontrolpanel => administartive tools -> logbog -> find den log der er skrevet ang photodraw

har du prøvet at afinstallere office 2000 og installere det igen?

køre med SP4 på Windows 2000?

køre med du SP1 på Office 2000?
Avatar billede cdc Novice
13. september 2003 - 20:10 #2
har du rpøvet at installere photodraw igen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. september 2003 - 20:11 #3
rettelser ;o)

kører du med SP4 på Windows 2000

kører du med SP1 på Office 2000
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. september 2003 - 20:16 #5
brug evt.
http://office.microsoft.com/officeupdate/ -> Check for Updates
Avatar billede susanne3 Nybegynder
15. september 2003 - 23:01 #6
Tak for jeres hurtige reaktioner, det er overvældende. Hvad SP! og ¤ er, ved jeg ikke, men jeg skal snarest checke fejllogen. Skriver tilbage.
Avatar billede susanne3 Nybegynder
15. september 2003 - 23:10 #7
Et sted mellem kontrolpanel og administrative tools blev jeg hægtet af, for det findes vist ikke iden form på min computer. Argh, jeg orker næsten ikke at geninstallere windows 2000, og jeg synes heller ikke det virkede, da jeg prøvede at geninstallere photodraw.