Avatar billede thirsteh Nybegynder
11. september 2003 - 17:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Longhorn akut problem

Hej.

Jeg har installeret den betaversion af Windows Longhorn paa mit D: drev, har stadig Windows XP paa det andet men... DESVAERRE ER BOOT.INI DEAKTIVERET I WINDOWS LONGHORN!

Jeg siger bare FUCK! jeg har 14 dage ellers laaser det..

Please en eller anden fortael mig hvordan jeg kommer udenom og ind i mit gamle windows
Avatar billede resten Nybegynder
11. september 2003 - 17:16 #1
Kontakt mircrosoft nu du er betatester for dem.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. september 2003 - 17:18 #2
Boot på din cdrom (til den gamle installation) og vælg recovery console, log ind på din installetion og kør disse kommandoer:
fixmbr
fixboot
bootcfg /rebuild

Om du vil kunne starte longhorn bagefter er jeg ikke sikker på, men ovenstående burde får dig ind i din gamle installation.
Avatar billede resten Nybegynder
11. september 2003 - 17:21 #3
Det var jo noget dumt Tonny......
Avatar billede thirsteh Nybegynder
11. september 2003 - 17:21 #4
Tak for hjaelpen tonnybrandt, jeg vil prQve det lige straks.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. september 2003 - 17:25 #5
resten >> Jeg tænkte mig ikke om og var fokuseret på problemet.
Du har ret. Det var dumt. :(
Avatar billede thirsteh Nybegynder
11. september 2003 - 17:28 #6
Som resten sikkert mener 'dumt' er at i godt hved jeg ikke er beta-tester, det giver sig selv. Jeg har selv fundet en maade og da tonny's sikkert ogsaa ville have virket faar han pointene. Tak for hjaelpen Tonny
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. september 2003 - 17:46 #7
Hmm... jeg vil så sige at det jeg skrev sikkert ville have gjort din longhorn "ukampdygtig", så jeg har det egentligt nogenlunde med at have svaret alligevel, selvom det altså var en fejl.

Så...velbekomme.