Avatar billede winman Nybegynder
11. september 2003 - 09:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad må man overvåge på sin hjemmeside

Er der nogen som kan fortælle eller henvise til love omkring overvågning af sine hjemmesider.
Hvilken data må man gemme omkring sine besøgende på
sine hjemmesider.
F.eks. må man
1. Gemme deres IP adresse. ???
2. Gemme deres email adresser hvis de bruger en "Tip en ven" funktion. ???
3. Logføre alle bevægelse på siden (hvilken sider brugeren henter.). ???
og mange andre funktioner...

Hvis der er nogen som ved det, giv mig venligst et vink.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. september 2003 - 09:37 #1
Der er ingen lovgivning der sætter begrændsninger på hvad du må opsamle af oplysninger, det bliver alligevel logget på serveren.

Hvis du beder dine brugere op at indtaste oplysninger, er det en god ide at lave en privacystatement der fortæller hvad du bruger disse oplysninger til.

Du er velkommen til attage udgangspunkt i min
http://www.bufferzone.dk/privacy.htm
Avatar billede winman Nybegynder
11. september 2003 - 09:39 #2
Jeg takker.... det var sgu hurtigt... hehe ;o)