Avatar billede atlatl Nybegynder
08. september 2003 - 15:51 Der er 12 kommentarer

opretning af internetdeling

hejza..

jeg har to maskiner henholdsvis en winslows maskine og en redhat 9 maskine.. jeg vil gerne have lavet sådan at jeg kan køre på internet med min windows pc igennem redhatten... jeg har gjort følgende... monteret to netkort i redhatten. det ene til stofanettet(er sat ordentlig op) det andet til privat lan med statisk ip.. på windows maskinen har jeg også sat statisk ip op og har opsat gatewayen til min redhat maskine.. mit problem er så bare at jeg ikke kan få kontakt til internettet fra windows maskinen.. hvis jeg pinger min internet udbyder, får jeg godt nok svar.. man hvis jeg prøver at pinge andre på nettet er der ikke hul igennem.. er der nogle der ved hvad jeg har gjort forkert???
Avatar billede ird Praktikant
08. september 2003 - 15:55 #1
Avatar billede atlatl Nybegynder
08. september 2003 - 20:17 #2
hmm kun winslows
Avatar billede ird Praktikant
08. september 2003 - 20:26 #3
Avatar billede ird Praktikant
11. september 2003 - 20:04 #4
Kunne du bruge det
Avatar billede ird Praktikant
16. september 2003 - 17:16 #5
Lukketid???
Avatar billede ird Praktikant
22. september 2003 - 12:31 #6
Sker her mere
Avatar billede ird Praktikant
26. september 2003 - 13:10 #7
Det ville være behageligt hvis du lige gav lidt lyd om hvordan tingene skred frem!!
Avatar billede ird Praktikant
04. oktober 2003 - 08:05 #8
Mon du fik tid til at give lidt feedback herinde snart???
Avatar billede ird Praktikant
06. oktober 2003 - 12:42 #9
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Er det ikke ved at være tid til du giver lidt god feedback i denne tråd, eller lukker den ned igen
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 09:16 #10
Fik du løst problemet for glæder mig til feedback for at høre hvordan det gik!
Avatar billede ird Praktikant
21. oktober 2003 - 14:59 #11
Kunne du ikke finde tid til at lukke her eller give feedback en dag i nærmest fremtid!!
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 14:50 #12
Kunne du ikke komme med lidt feedback eller en afslutning her. Ville være dejligt at vide om problemet blev løst eller andet!!