Avatar billede Slettet bruger
22. december 2000 - 16:53 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

Datefinder.dk

OBS        Betatest 1.0          OBS

Du kan teste siden med følgende login oplysninger:

Profilnavn: test
Password  : test

Jeg ønsker lidt feedback med hensyn til farver og opbygning af http://www.datefinder.dk

Mangler der nogle ting? Er der fejl på siden? Hvad med loadhastighed?

På forhånd tak.

Mikkel
Avatar billede theartist Nybegynder
22. december 2000 - 17:06 #1
tjaa måske skulle du kigge lidt på den nye http://www.superkontakt.dk - de har mange fede features.
Avatar billede adidas Nybegynder
22. december 2000 - 17:09 #2
den virker jo ikke.......login er ok men bruger navn er forkert
Avatar billede hyperactive Nybegynder
22. december 2000 - 17:25 #3
Umiddelbart synes jeg, at designet er lidt kedeligt - og jeg forstår heller ikke helt formålet med at have et banner med link til en anden service, som tilbyder stort set det samme (amante.dk). Og som adidas ganske rigtigt siger. Man kan ikke logge ind med de oplysninger
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2000 - 17:37 #4
OK, der var en der prøvede at være morsom og slettede profilen test.

Denne mulighed er nu fjernet midlertidigt..på min testperson...

Profilnavn : test
Password  : test
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. december 2000 - 18:05 #5
Til at starte med, (mit \"indlæg\" kommer i flere bidder da jeg ellers ikke kan sidde og huske det hele!)

Forsiden .. sort skrift på en AAALT for mørkeblå baggrund, det dur ikke ..
Desuden ser det \"Siden kunne ikke findes\" agtigt ud at \"indholds\" framen har hvid BGcolor og så er der den der \"blå kasse\" inden i.

Det skal lige siges at jeg sidder og fedter rundt i 1280x1024x24bit (min fortrukne opløsning, så det er ikke med vilje bare for at se \"fejl\")
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. december 2000 - 18:17 #6
el_barto:> Hvaa .. jeg tænkte på om du sletter alle profiler når du er færdig med beta testing, for jeg kan da se der er mange test profiler ..
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2000 - 18:18 #7
Det gør jeg absolut!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. december 2000 - 18:22 #8
nå .. så kunne det jo være ligemeget med at oprette en rigtig profil :-(
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2000 - 18:30 #9
*S* Jeg regner med at tilføje lidt flere funktioner og ændre lidt i db\'en...Har et problem med folk der indtaster beskrivelser uden mellemrum.. se http://www.eksperten.dk/spm/39828
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2000 - 22:14 #10
Fik rettet et par småting, og tilbyder nu billedupload.
Fik rettet det med de lange beskrivelser uden mellemrum.
Ingen der vil give mere kritik?? :-(
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. december 2000 - 22:16 #11
kigger igen :-)
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. december 2000 - 01:10 #12
Jeg har lige lidt....

Måske du kunne nøjes med at skrive sætningen \"Log ind eller bliv oprettet for alt læse mere\" 1 gang på forsiden i stedet for mange steder, det er spild af plads. Begge punkter (log ind, bliv oprettet) er oplagte til at smide over i menu til venstre.

På søgeresultat siden er det lige som om profilerne som kommer frem er centreret omkring den højeste celle på en række. Du kunne måske top stille teksten i cellerne.

Jeg har dog ikke helt gennemskuet hvorfor man fra din side kun kan sende SMS hvis man er logget ind. Man har jo ikke umiddelbart mulighed for at sende en SMS til andre brugere.

Din Side -> Log ud, vil jeg også flytte over til venstre menu, eller helt fjerne funktionen.

Dine favoritter, Skriv til  fjern, stå meget tæt de kunne måske flyttes lidt fra hinanden eller indsæt en | som skille tegn. Måske en Profil online indikation på favorit siden.

Det ser godt ud det du har lavet. Det er let at finde rundt.
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. december 2000 - 01:14 #13
Nå ja. Jeg har haft siden oppe i både IE og Netscape. Der er ikke noget komme efter. Den ene virker lige så godt som den anden.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2000 - 01:27 #14
Netop profilerne slettes vel ikke. Derfor vil jeg ikke gå ind i en test af siden.;o(
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2000 - 01:30 #15
Data finder jeg havde nu forventet en ny og avanceret søgemaskine. Så alene det at der ikke rigtig er stemning over indhold og navn gør at bedømmelsen ikke vil blive særlig høj.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2000 - 11:17 #16
kharder> Siden hedder DATEFINDER og ikke data finder! Og hvis du læser min snak med tdaugaard fremgår det ret tydeligt at alle profiler slettes når jeg er færdig med at teste, så du kan bare oprette alle de profiler du vil!
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2000 - 11:19 #17
eagleeye> Tak for din kritik, jeg vil give dig ret i dine kritikpunkter, og er glad for at andre kan se mine skarpe kanter!
Der kommer en Profil online indikator, skal bare lige have rettet lidt i koden med sessions..

Points deles ud senest kl. 14.00 idag!
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2000 - 15:06 #18
Slut prut finale! Gider ikke mere inde jul! Merry fucking Christmas! ;-)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 22:46 #19
Profil online indikator virker nu, og du kan vælge at søge på profiler der er online/har billede.
Har lavet eagleeye\'s foreslåede ændringer med undtagelse af at fjerne Log ud under Din Side.
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 23:07 #20
Unsdkyld jeg har misforstået navnet. Ikke særlig heldig. Jeg ville nok have valgt dateonweb.dk i stedet for. Sorry ;(
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 23:16 #21
I\'ts cool dude! Synes selv at datefinder.dk er ligeså godt som dating.dk eller lovefinder.jubii.dk....eller?