Avatar billede kl26kan Nybegynder
07. september 2003 - 09:14 Der er 6 kommentarer

WIn XP og Win98 Serveren blev ikke fundet ved opstart af IE6.0

Når brovseren startes, og der er en forvalgt startside kommer der en side op med teksten "siden kan ikke vises".
Hele html siden er indsat nedenfor.
Det er på et internt netværk med proxy server og der logges på med brug af bruger navn og pw.
Alt er ok indtil der opgraderes til servicepack 1 via MSN og det gælder både XP og 89.
Hvad er der galt?. Jeg kan ikke lige finde noget på MSN der beskriver det.

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik under fanen Internetforbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på  Registrer netværksindstillinger
Nogle websteder kræver 128-bit forbindelsessikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert websted, skal du sørge for, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve et andet hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer
Avatar billede wolsmann Nybegynder
07. september 2003 - 10:20 #1
Hvad har du skrevet i "Local Area Network (LAN) Settings" under "Proxy server" i browseren ?
Avatar billede kl26kan Nybegynder
07. september 2003 - 13:21 #2
Jeg glemte lige at skrive......
Trykker man efterfølgende på opdater /F5 kommer siden som den skal
Avatar billede kl26kan Nybegynder
07. september 2003 - 13:23 #3
Automatisk registrering og bruger proxy samt navnet på serveren og den port vi skal bruge.
Avatar billede wolsmann Nybegynder
07. september 2003 - 14:09 #4
Prøv at skrive din proxy ip adresse og port 80.
Avatar billede wolsmann Nybegynder
07. september 2003 - 14:11 #5
Under proxy server
Avatar billede wolsmann Nybegynder
07. september 2003 - 14:14 #6
Ja det har du jo gjort :(
hmmm