Avatar billede adidas Nybegynder
22. december 2000 - 03:10 Der er 11 kommentarer

Winroute

jeghar et 100mbit netværk hvor jeg deler min 2 mbit Adsl netacses linie via winroute
På netværet bliver der enten spillet Counter strike eller surfet på nettet men hvis der er to maskiner der prøver at logge på internet games på Counter Strike så er der ingen der kan komme på.
Når jeg ser på min Winroute Adm. På min server så angiver den 1200 connection på den ene maskine der prøver at logge sig på.
Jeg bruger Winroute Lite 4.1
Har en PIII 600 MHZ, dual board, med 85 GB SCSI hd. Win98SE
Evt. andre forslag til hvad jeg kan bruge til dele min linie eller hvad der kunne være galt.
Avatar billede blood Nybegynder
22. december 2000 - 03:14 #1
ville det næmmeste ikke være at dele din forbinnelse over med en hub eller hvad?
Avatar billede lp Nybegynder
22. december 2000 - 03:23 #2
en switch på sammen med en router, så kører det......altså, hvis du har worldonline, skulle du jo allerede gerne have en router ?

så skal du bare have en switch, som tilkobles begge pc\'er og routeren..........har du ikke worldonline eller cybercity med router, ved jeg umiddelbart ikke hvad løsningen er.....
Avatar billede adidas Nybegynder
22. december 2000 - 14:20 #3
hmmm
jeg har en 100 mbit hub som er koblet til netværet
min net udbyder er TeleDumNok!
Avatar billede adidas Nybegynder
22. december 2000 - 14:37 #4
oki...det HASTER...ER DER IKKE NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG:::::
Avatar billede blood Nybegynder
22. december 2000 - 15:10 #5
Kan du ikke bare sætte den HUP på eller kan du ikke finde ud af det???
TeleDumNok til port 1 eller 8 (skifter fra hub til hub)
pc 1 port 234567
pc 2 port 234567
Avatar billede blood Nybegynder
22. december 2000 - 15:10 #6
HUP = HUB
Avatar billede blood Nybegynder
22. december 2000 - 15:11 #7
HUB HUB *g*
Avatar billede adidas Nybegynder
22. december 2000 - 17:06 #8
Blood><hub er ikke det samme som switch....du burde læse lidt på dine lektier....Håber ikke at du går og sætter netværk op for nogen:(
Jeg vil gerne vide hvorfor min Winroute opfører sig på demn måde med at Flere clients ikke kan spille CS over nettet samtidigt( de kan bare ikke logge på samtidigt.....
Avatar billede fisker_q Nybegynder
23. december 2000 - 10:37 #9
er du nu sikker på at du oxo har købt half-life eller er det brændt eller i ulovlig version fordi så kan du ikke
Avatar billede adidas Nybegynder
24. februar 2001 - 16:17 #10
Jeg skal hilse og sige at Halflife/CS ikke kan spilles over Internettet hvis men har en Lovlig cd key.....
Avatar billede m0n0l1th Nybegynder
09. august 2001 - 14:07 #11
jeg har samme problem med winroute. Jeg har oxo en server til at stå og dele en 1mb adsl forbindelse. Når vi logger på WON og forsøger at update serverne ryger forbindelsen til won og til at bruge explorer i et par minutter. Icq, mirc og messenger kører dog stadig. Vi har begge lovlige cd-keys og det man kan findt spille cs over nettet, problemet opstår bare når vi skal update eller refreshe serverne.