Avatar billede coolyo Nybegynder
04. september 2003 - 12:16 Der er 5 kommentarer

hvor meget er max user?

Hejsa...

Jeg har en computer stående tændt 24/7
Jeg har så installeret spyBNC og det virker ingen problemmer der :) men jeg har så hørt noget om at der kun må være MAX 5 users på samme ip på quakenet... er det rigtigt ?? eller er der ikke noget maximum ??

plz svar :)

Hilsen coolyo
Avatar billede snorres Nybegynder
04. september 2003 - 15:03 #1
Den er god nok ;)
Avatar billede coolyo Nybegynder
04. september 2003 - 15:57 #2
hmm.....kan man gøre det sådan at 5 user logger på tiscali.dk.quakenet.org og 5 andre logger på irc.quakenet.org    og på den måsde så har 10 user på samme ip ?
Avatar billede snorres Nybegynder
04. september 2003 - 16:48 #3
ÅÅh det ved jeg ikke ;)
Avatar billede Six Nybegynder
04. september 2003 - 16:51 #4
Hej.

Du skal gå ind i kanalen #Feds og fortælle dem at du kører en bnc på "Det omtalte ip" Og derved kan de tillade at der kommer flere fra samme ip på quakenet.

Grunden til at der maks må komme 5 klienter på fra samme ip, er sikkerhed. Hvis der kan komme flere på end 5 klienter, så er det MEGET lidt at floode kanaler, og derved irritere en "Røvfuld" brugere.

Håber det er svar nok.
Avatar billede Six Nybegynder
04. september 2003 - 16:52 #5
lidt = let*