Avatar billede snixi2002 Nybegynder
03. september 2003 - 19:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering med T68i

Jeg er den stolte ejer af en T68i som jeg gerne vil synkronisere med Microsoft Outlook 2000 DK.

Til dette bruger jeg en IR enhed, som virker ubeklageligt. Det skal siges at jeg kan sende billeder til tlf'en, så ingen problemer mht forbindelse. Når jeg skal synkronisere bruger jeg programmet XTNDConnect PC. Her kan man vælge "Synkroniser Sony Ericsson med Outlook". Programmet åbner uden problemer. Når jeg så trykker synkroniser inde i programmet melder den efter 10-20 sekunder fejlen:

"Der er intet standardprogram til e-mails eller også kan det nuværende program til e-mails ikke udføre meddelsesforespørgslen. Kør Microsoft Outlook, og angiv det som standardprogram til e-mails."

Jeg gør så som den siger: åbner Outlook og leder efter stedet hvor jeg kan angive outlook som standardprogram. Jeg kan ikke finde det, og nu sidder jeg fast.

Hjælp genier :)
Tak

PS: Computeren kører XP, office 2000 DK
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2003 - 20:41 #1
Jeg er ikke sikker, men jeg tror du skal sætte option i Internet Explorer.
Vælg Tools - Internet Options
Fanebladet Programs
Sæt E-mail til Outlook

Håber det virker.
Avatar billede snixi2002 Nybegynder
03. september 2003 - 20:47 #2
helved! :) Det virker... Tak skal du fik!!! Du får lige en røvfuld points :D
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2003 - 20:49 #3
takker ;)