Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
02. september 2003 - 21:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

MSI 865PE NEO2-LS, DualDDR, LAN, SATA og Daytona GeForceFX FX5600

Hej eksperter!

Jeg har næsten lige bestilt en hel pc hjem i stumper, og samlet den.

Jeg er en hyppig counter-strike spiller, så vil gerne have mit spil kører optimalt, men nogen gange - helt uprovokeret sker der det at mit spil går helt ned på 5-6 FPS _konstant_ så kræver det at jeg genstarter pc'en før det går væk, nogen der kan give mig en grund til det.
Derudover kommer der lige så pludseligt,som det andet det der er kaldet "ms", hvilket betyder at spillet simpelthen er bagefter i det antal ms der nu kommer, og det er helt op til 100. Dette skete ikke på min gamle pc,så det er ikke internettet.

- MSI 865PE NEO2-LS, DualDDR, LAN, SATA
- Daytona GeForceFX FX5600

Det er onboard netkort, som er installeret med den driver der fulgte med på cd'en.

Grafikkortet har den nyeste driver fra nvidia.

Har virkelig brug for hjælp :/

//

nhj
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
02. september 2003 - 21:55 #1
forresten kører jeg win2000
Avatar billede troev Nybegynder
02. september 2003 - 21:55 #2
Hvilket OS?
Avatar billede troev Nybegynder
02. september 2003 - 21:55 #3
aah... så det ikke :)
Avatar billede chapter Nybegynder
02. september 2003 - 21:59 #4
Har ms og FPS en sammenhæng eller kommer de uafhængigt af hinanden??
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
02. september 2003 - 22:00 #5
det har ingen sammenhæng.

Vil umiddelbart tro t ms har noget med netkortet at gøre, hvor fps har noget gfx'et at gøre..
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
02. september 2003 - 22:02 #6
ms kommer lige pludselig, hvor de hopper op på ca.100 hvorefter de forsvinder og kommer igen ca. 10 sekunder efter.
Avatar billede chapter Nybegynder
02. september 2003 - 22:02 #7
yep yep .. men det var mere hvis den ene var afledt af den anden..
Avatar billede chapter Nybegynder
02. september 2003 - 22:04 #8
Kommer dit FPS problem også når du ikke spiller online??
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
02. september 2003 - 22:08 #9
Ved det faktisk ikke, har jeg ikke prøvet..

Jeg undersøger lige sagen i morgen, bliver nødt til at få noget søvn nu, skal tidligt op..

kom igen i møjn (:
Avatar billede chapter Nybegynder
02. september 2003 - 22:10 #10
møjn møjn
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
03. september 2003 - 11:29 #11
jeg lukker spørgsmålet, og opretter 2 nyr, hvor de er opdelt i de 2 forskellige problemer. Tror det er noget nemmere for folk at kunne svare så.

//

nhj
Avatar billede chapter Nybegynder
03. september 2003 - 12:26 #12
Kan du ikke lige smide links'ene til dem her