Avatar billede mwhas Praktikant
02. september 2003 - 09:40 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Bilanlæg med Mp3 og kan afspille DVD skiver

Hejsa allesammen

Jeg vil gerne have et bil anlæg med mp3 og det må også MEGET gerne kunne afspille DVD skiver :)

/mwhas
Avatar billede vic256 Nybegynder
02. september 2003 - 09:52 #1
Jeg har købt et Epia M10000 bundkort og et Morex 2699 kabinet der har en 12V DC strømforsyning... Perfekt til bilen....

Jeg købte det her: www.techmade.dk

Lidt om forskellige projekter baseret på Epia platformen, inklusive PC'er til bilen: www.mini-itx.com
Avatar billede the_collector Novice
02. september 2003 - 09:52 #2
Tror at du skal have fat i to seperate anlæg. Et med bilradio som kan afspille mp3 og et med en dvd-fremviser. Hvis du er heldig kan du køre lyden fra dvd-fremviseren over i bilradioen, så du kan høre lyd fra dvd, som jeg formoder er det du ønsker.
Avatar billede darkside Nybegynder
02. september 2003 - 09:53 #3
Avatar billede darkside Nybegynder
02. september 2003 - 09:55 #4
Kig på A3451, den kan det du ønsker..
Avatar billede mwhas Praktikant
03. september 2003 - 17:37 #6
okay hvad mange penge har i give ialt???
Avatar billede mwhas Praktikant
15. september 2003 - 09:33 #7
tror det bliver for dyrt :(
Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. juni 2007 - 15:47 #8
Hey du - hold liv i drømmen!
Tjekout.dk - jeg kender en af ejerne, de har en Radio med dvd, mp3, sd og memorystick - det er en såkaldt headunit der skal smides et par skærme på!

- men endnu bedre, så har de en radio/dvd med indbygget 8,5" trykfølsom skærm, mp3, mulighed for tilkobling af Ipod, sd og usb. og motordrevet skærmenhed faktisk. - til en ret cool pris - prøv at kigge lidt på:

www.tjekout.dk - ok, er ikke helt fair, jeg kender dem jo, men de er absolut anbefalelsesværdige - og man kan altid ringe og få en snak og et konkret tilbud.