Avatar billede piopakk Nybegynder
01. september 2003 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køling til Radeon 9500 PRO

Jeg har et hercules radeon 9500 pro grafikkort og vil gerne installere en passiv køler fra zalman.

Er det muligt med et 9500 pro grafikkort fra hercules?
Hvilken model er bedst egnet og hvorfor?:
1. ZM80A-HP
2. ZM80C-HP
Avatar billede chalde Seniormester
01. september 2003 - 16:53 #1
Jeg ville tage nr 2, da dette er en videreudvikling af den første.
Den vejer lidt mindre, og du har mulighed for at montere en extra blæser.
1) http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACZM210&Fane=COLD,COCOVG
2) http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACZM212&Fane=COLD,COCOVG
Avatar billede geronimo Nybegynder
01. september 2003 - 19:33 #2
Jeg bruger selv 80A modellen på mit 9500 PRO fra Saphire, men jeg ville nok vælge C modellen hvis jeg skulle købe en ny nu :)

HUSK, du kan ikke overclocke dit kort med den her køler! Og hvis du har et meget indelukket kabinet, altså uden airflow, så kan det godt være du skal have en ekstra blæser ind et sted.