Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
31. august 2003 - 13:59 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Elements Smart 4000 - Trådløst Tastatur + mus..

Hej EXP..

Jeg har lige været oppe i Netto og købe mig et af de der Elements Smart 4000 Keyboard + Mus som er trådløst, og nu er jeg så kommet hjem, og vil instller det, men musen virkerde lige med det gjore Keyboradet ikke, har prøvet at skifte batteri og i deres manual er der kun fejlfinding til musen *DOH* og kan ikke finde deres Hjemmeside,

Og så prøvede jeg at tag batteriene ud af Tastaturet + musen, så virkerde musen heller ikke mere..
Hvad fanden er der galt, skal jeg gå op og smadre dem elle hvad..?

Det er træls når man regner med sådan et product har en hjemmeside eller andet..

Hvis der er nogle af jer der kender den ville der være fedt..
Har søgt på google og alt andet..
Er der nogle af jer, der osse har købt det ?
Avatar billede x-offer Nybegynder
31. august 2003 - 14:04 #1
Nej de sælger gerne nogen mærkelige ting i Netto..
Har købt mig en HP printer som ikke findes på HP's hjemmeside!
Avatar billede snookz Nybegynder
31. august 2003 - 14:07 #2
gå hen og byt den og ring evt til "formanden" for netto, og svin ham til :D
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
31. august 2003 - 14:07 #3
Netto = lort og pis - går fandme op og klage og smider det i hovedet på dem !
Avatar billede snookz Nybegynder
31. august 2003 - 14:07 #4
ps.. køb ALDRIG noget som dette fra et supermarkede...
Avatar billede klaskeren Nybegynder
31. august 2003 - 14:07 #5
lad være med at køb andet end mad i netto :D
Avatar billede darkside Nybegynder
31. august 2003 - 14:09 #6
Prøv at kig på dit keyboard og mus, der sidder sikkert en lille knap du kan trykke på, tryk på den og på den på modtageren så skulle det virke..
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
31. august 2003 - 14:09 #7
Har jeg prøvet.. 1000 gange..
Har gjort lige efter Manualen!
Avatar billede darkside Nybegynder
31. august 2003 - 14:11 #8
Hm, prøv at først tryk en gang på modtageren og derefter en enkelt gang på musen, evt prøv dig lidt frem, det plejer somregel være der fejlen ligger.
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
31. august 2003 - 14:13 #9
Virkede heller ikke
Avatar billede darkside Nybegynder
31. august 2003 - 14:14 #10
Hm prøv at pil batterierne ud, og sæt dem i igen, hvis det har virket så er det sikkert bare fordi den har tabt signalet..
Mit logitech keyboard og mus gør det samme hvis man tager batterierne ud.
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
31. august 2003 - 14:17 #11
Darkside.. Thx, Nu virker musen da igen..
Avatar billede darkside Nybegynder
31. august 2003 - 14:19 #12
Så er det bare at prøve sig lidt frem med keyboardet! ;)
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
31. august 2003 - 14:20 #13
hmm.. ja, men har prøvet det 100 gange men prøver igen.. men sjovt nok er der lyd i den LED-Lampe som viser at NUM-Lock er slået til.. som om den har forbindelse men jeg kan ikke skrive noget eller noget i Windows..
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
31. august 2003 - 14:29 #14
Sådan lortet.. virker..

Darkside smid et svar..
Avatar billede darkside Nybegynder
31. august 2003 - 14:32 #15
Svar da! ;)
Avatar billede darkside Nybegynder
31. august 2003 - 14:37 #16
Takker for point's! ;)
Godt du fik det til at virke!
Avatar billede planovia Nybegynder
17. september 2003 - 15:16 #17
Havde det samme problem skiftede batterier og alt andet tænkeligt! Men det lykkedes mig i en sen natte time at få det til at fungere, er dog ikke helt klar over hvad det var der fik det til at virke ! Hehe
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
17. september 2003 - 17:27 #18
heller ikke her :]