Avatar billede lugicy Nybegynder
30. august 2003 - 11:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

asp administation

hvor finder jeg et administation system til asp?
Avatar billede EIHP Juniormester
30. august 2003 - 11:19 #1
Avatar billede lugicy Nybegynder
30. august 2003 - 11:19 #2
oki takker
Avatar billede snowball Novice
30. august 2003 - 11:25 #3
lugicy: Du/I bedes venligst hurtigst mulig forklare sammenhængen mellem eihp og lugicy da begge er registreret på samme PC.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
30. august 2003 - 12:20 #4
LOL, jeg håber ikke du har planer om at bruge det "admin"-system på din hjemmeside. Det er ikke andet end en udvidet file-manager.
Avatar billede EIHP Juniormester
08. september 2003 - 22:02 #5
hmm... Min søsters bruger.. Og hun har lidt gode points som hun ikke bruger.. Derfor, ville jeg lige ha lidt af dem....
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 22:04 #6
1) kan co-admins se ip adresser?

2) what?? "Derfor, ville jeg lige ha lidt af dem"? sidder du og overfører points?
Avatar billede snowball Novice
08. september 2003 - 22:13 #7
eihp: I bedes venligst føre de 200 point tilbage da ikke er tilladt det i har gjort (husk ref. hertil). I må ikke bare overføre point som det passer jer.

Snowball
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 22:16 #8
hmm.. hvis lugicy fik pointsne tilbage, vil han/hun så ikke stige i placering + "tjent points" ?
Avatar billede snowball Novice
08. september 2003 - 22:37 #9
thesurfer: Jo, point tjent på den måde tæller desværre også med i det samlede billede.

Snowball
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 22:45 #10
kan admin ikke overfører points fra én bruger til en anden så man undgår den slags "pointssnyd"? (altså at den ikke registrerer pointsne som "tjente")
Avatar billede snowball Novice
08. september 2003 - 22:48 #11
thesurfer: Det ville blive et for stort arbejde hvis det skulle gøres hver gang sådan noget her skete. Jeg ved ikke om den kommende version af Eksperten tager højde for det problem.

Snowball
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 22:59 #12
Snowball> lige et sidste spm :)

kan CoAdmins se den ip adresse en bruger har, når han/hun laver et indlæg?
Avatar billede snowball Novice
09. september 2003 - 08:59 #13
thesurfer: Nej, vi kan ikke specifikt se hvilken IP hver person logger på Eksperten med.

eihp: Husk nu lige venligst at få de point ført tilbage. Begge brugere kan blive deaktiveret hvis i ikke gør det.

Snowball