Avatar billede wickedd Juniormester
29. august 2003 - 18:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Søger prof design

Da jeg er temmelig træt af at lave selve designet (er løbet tør for idéer), kunne det være rart at få en til det.

Det skal gerne se prof ud, og lavet udelukkende i html, da der bliver implementeret php i det senere.

Og selvfølgelig skal du ikke gøre det gratis, der er altså $$$ at tjene her...

Skriv her hvis det har intersse + en lidt mere udvidet forklaring :)
Avatar billede armena Nybegynder
29. august 2003 - 18:29 #1
Har du msn eller icq ?
Avatar billede lazze Nybegynder
29. august 2003 - 18:30 #2
Hej Wicked D

Hvis det udelukkende skal designes i ren html, så bare væk mig når jeg er færdig. Det er stort set det jeg har lavet de sidste 5 år, fuld tid , fuld knald. Jeg syntes referencer siger mere end tusind ord så:
www.razmuzzen.dk
Her bygger vi : www.aibe.dk/forside.asp

Ha´det godt!
Avatar billede popsy Novice
29. august 2003 - 18:32 #3
Hmm, forkert kategori til lønnede opgaver.

Reglerne 2.7.:

Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.
2.8
Hvis der udloddes andre præmier end point såsom penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådant spørgsmål behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. De skal offentliggøres på sitet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler såsom offentliggørelse af svar.

Læg det i den rigtige kategori, så får du sikkert svar fra dem der målrettet leder efter denne slags opgaver :)
Avatar billede wickedd Juniormester
29. august 2003 - 18:32 #4
Jow altså ... Der skal selvfølgelig være noget grafik i det hele, men det skal være opbygget i html, sådan at det passer sammen osv.
Avatar billede wickedd Juniormester
29. august 2003 - 18:33 #5
popsy -> ledte forgæves efter det
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2003 - 18:46 #6
Jeg er frisk, hvis du vil se lidt gå ind på www.device.dk og skriv til mig på osj@device.dk
Avatar billede smooth Nybegynder
29. august 2003 - 19:19 #7
Kan du ikke give lidt mere info ang. hvad siden skal bruges til så vi kan se i hvilken retning designet skal laves i ..
Avatar billede tt-dk Nybegynder
30. august 2003 - 14:27 #8
Kan kontaktes på th@websolutions.dk og har referencer på www.websolutions.dk...
Avatar billede thb Nybegynder
31. august 2003 - 12:03 #9
thb@tdcspace.dk
Avatar billede thb Nybegynder
31. august 2003 - 12:03 #10
Du kan også se nogle referencer på www.kbgamestate.dk
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
01. september 2003 - 21:37 #11
Avatar billede nufan_us Nybegynder
02. september 2003 - 20:50 #12
Her er et par af mine referencer:

[url]http://www.r-a-b.dk[/url]
[url]http://nufan.frac.dk/cm/index2.html[/url]
[url]http://nufan.frac.dk[/url]

Kodningen på nufan.frac.dk er kun lige begyndt, men ren HTML er en af mine stærke sider..
Avatar billede nufan_us Nybegynder
02. september 2003 - 20:51 #13
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 13:54 #14
Lukketid!
Avatar billede wickedd Juniormester
29. september 2003 - 12:14 #15
Så har jeg fundet den rette, og da det ikke bliver offentligjort her på eksperten, snupper jeg selv da point.