Avatar billede radiator Nybegynder
03. september 1999 - 21:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pop op ved Win-start

Jeg har installeret Real Jukebox og nu åbner der et vindue, som viser indholdet af C:\REALJUKEBOX hver gang Win98 startes. Så spørgsmålet er hvordan får jeg den til at lade være med at åbne dette vindue ved start.
Avatar billede jesper27 Nybegynder
03. september 1999 - 21:48 #1
Prøv at åbne programmet MSCONFIG.EXE som er placeret her:
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSCONFIG.EXE

Der skal du så under fanebladet startup fjerne fluebenet der indikere at indholdet af realjukebox skal vises når windows 98 starter.

Jesper
Avatar billede nlunn Nybegynder
04. september 1999 - 19:24 #2
Ellers er der en mappe under programmer i startmenuen, som enten hedder start, eller startup - der ligger nogle genveje, der aktiverer programmer under startup.
Avatar billede dj Nybegynder
05. september 1999 - 21:13 #3
Du kan hente programmet Application Manager på http://surf.to/guf, med dette program kan du styre alt hvad der bliver loaded ind under opstarten!

Håber dette kan hjælpe dig :)