Avatar billede jinglebell Nybegynder
29. august 2003 - 11:45 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Overvejer denne printer fra netto!!

Vil gerne høre folks mening om køb af denne ??

http://www.netto.dk/
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2003 - 11:47 #1
Kan ikke udtale mig om printerkavliteten. Men kan nævne, at farvepatronerne kun er halvt fyldte. Dvs. du skal være sikker på du kan få billig kopi blæk andetsteds. At købe originalt blæk til sådan en fætter løber nemt op i 6-700 kr. for en sort og en farve patron.
Avatar billede evildon Nybegynder
29. august 2003 - 11:53 #2
Det skal nok lige siges at alle kun levere halvt fyldte toner/farvepatroner med printere. Det er ikke kun Lexmark.
Det er jo stadigt et godt tilbud. Der er desværre ikke mange tests på så billige printere, så jeg ved ikke hvor god den er. Jeg vil dog altid sige at man ikke skal regne med at få mere end man betaler for.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. august 2003 - 11:54 #3
hvorfor er de kun halvt fyldte?
Avatar billede jinglebell Nybegynder
29. august 2003 - 11:55 #4
MEn hvad med de to slags kabler man kan købe ved siden af de reklamerer med, hvilke af dem skal jeg bruge?
Avatar billede vic256 Nybegynder
29. august 2003 - 11:58 #5
retaxes-> Så går der ikke så lang tid før man fylder blæk på printeren igen/fylder penge i leverandørens lomme ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. august 2003 - 11:58 #6
du skal bruge det USB kabel der er vist.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. august 2003 - 11:59 #7
har jeg godtnok aldrig hørt om, men hvorfor ikke og den er jo billig.
Avatar billede jinglebell Nybegynder
29. august 2003 - 12:03 #8
retaxes, jeg skal ikke bruge den der til 99.- kun den til 39.- ikk`
Avatar billede Chewie Novice
29. august 2003 - 12:04 #9
Lexmax .... ville jeg aldrig vælge ... da patronerne koster meget mere end HP´s

pengene er hurtig tjent hjem hvis du køber en lidt dyre printer med mærket HP
Avatar billede gertp Nybegynder
29. august 2003 - 12:06 #10
vær også lige opmærksom på, om der kun er plads til en patron af gangen, det er set på andre billige printere, så bliver det hurtigt RIGTIG dyrt i blæk når den fx blander sort ud fra de 3 farver
Avatar billede jinglebell Nybegynder
29. august 2003 - 12:09 #11
det skal siges at printeren IKKE skal bruges til helt vildt overdrevne flotte ting, det er til skole/opgave/lege brug
Avatar billede evildon Nybegynder
29. august 2003 - 12:12 #12
>>retaxes jeg har ikke oplevet at de var helt fyldte når de blev leveret sammen med ny printer. Selv ikke på dyre A3 farvelaserprintere. Det er som det blev sagt for at få lidt flere penge i kassen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. august 2003 - 12:16 #13
evildon> jojo, men det er jo kun første gang!
Avatar billede evildon Nybegynder
30. august 2003 - 15:44 #14
Ja klart er det kun første gang. Hvis man købe toner/farvepatroner i butikker er de selvfølgelig helt fyldte.
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. august 2003 - 17:13 #15
ja, det må man da håbe de er!