Avatar billede titanextremer Nybegynder
29. august 2003 - 10:51 Der er 3 kommentarer

Har problemer med min Cpu fan. Kunne godt bruge lidt hjælp.

Hejsa Mennesker.
Jeg er ikke normalt et menneske der,Tyder til nettet for Råd. Men denne gang er jeg LOST.
Jeg har lige opgaderede hele min pc´s indmad.
Cpu,Motherbord,Grafikkort,ram,kølere,udsugning osv. altså alt i alt,en splinter ny computer.. men nu er der bare opstået et problem,Computeren Detecter Til Tider,IKKE min cpu fan Dvs. Den køre helt ned i laveste Gear (1100-1200 Rpm). som Resultere i at min cpu blir helt op til 68 Grader varm
(og det er Faneme varmt),Men hvis jeg nu gir min computer et slag er det lige som den vågner et kort øje blik og køre op på fuld omdrejninger. for derefter et stykke tid efter at køre ned på 1300 Rpm igen,og sådan står den og svinger fra 1200-1300 rpm,også selvom at den måske har klaret at detecte min cpu fan
,sker det også den køre så lavt.. og Blir Ufattelig Varm. Det er en splinter ny køler som har fungeret fint de sidste 4 uger.
hvad er der ivejen ? hvordan kan jeg fixe det ? håber i kan hjælpe mig med mit problem,da jeg syntes jeg er tør for ider
Avatar billede darkside Nybegynder
29. august 2003 - 10:53 #1
Stikket til køleren sidder vel ordenligt fast på bundkortet?
Hvilken køler snakker vi om ?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
29. august 2003 - 11:07 #2
Den køler er det sådan et svin der selv detecter cpuens temperatur ?
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
30. august 2003 - 21:54 #3
Det skulle vel ikke være et ASUS mb med Q-fan?