Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 20:29 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Php fungerer ikke!

Jeg har lavet en lille chat i php. Jeg har også fået det til at du massere steder... Så var det jeg købte domainet : www.dillecrew.dk
og gerne ville have den lille chat på, men når man trykker send kommer følgende besked:
Warning: fopen(\"sviner.txt\",\"w\") - Permission denied in /www/dillecrew.dk/html/gem_ny_sviner.php on line 23

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/dillecrew.dk/html/gem_ny_sviner.php on line 27

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/dillecrew.dk/html/gem_ny_sviner.php on line 28

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/dillecrew.dk/html/gem_ny_sviner.php on line 29

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /www/dillecrew.dk/html/gem_ny_sviner.php:23) in /www/dillecrew.dk/html/gem_ny_sviner.php on line 30

Hvad skal jeg dog gøre??
HUSK der står 155 point til dig hvis du kan hjælpe mig...

MVH Nitro_XX
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. december 2000 - 20:32 #1
PRØV lige at connetet via FTP til sin server, og så lav en CHMOD på sviner.txt (og alle andre filer, som der skal skrives i) om til 777, dvs. at alle har skrive og læse rettigheder :)
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 20:37 #2
Hmmmmm. Det lyder meget rigtigt og klogt... Men jeg er er nok ked af at sige jeg ikke forstår så meget...
Tror du du kan forklare dig lidt grundigerer så skal jeg nok acceptere dit svar *lol*

MVH Nitro_XX
Avatar billede ramlev Nybegynder
19. december 2000 - 20:41 #3
hvis du bruger windows commander, så opret en ftp connection til din web-server, skriv chmod 0777 sviner.txt , så skulle det virke.

hvis du bruger : cuteftp, så connect og find filen sviner.txt højreklik og tryk på chmod (tror jeg den hedder). og vælg 777
Avatar billede ramlev Nybegynder
19. december 2000 - 20:42 #4
mht. cuteftp kan den måske også hedde fileattribute.
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 20:44 #5
OK det lyder herligt jeg vil lige forsøge!!!
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 20:52 #6
Det dur heller ikke... Jeg har kun mulighederne for at vælge:
Binary og ASCII
Og det er ikke nogle af dem desværre!!!
Hvad nu?

MVH Nitro_XX
Avatar billede ramlev Nybegynder
19. december 2000 - 20:54 #7
har du ikke windows commander ?
Avatar billede ramlev Nybegynder
19. december 2000 - 20:56 #8
det er den fil der er uploadet til serveren du skal højreklikke på og vælge, hmm, hvad kan den så hedde, hmm , fileattrib, attributes, chmod ect.
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 20:59 #9
Jeg er ikke sikker på hvad windows commander er...
Normalt uploader jeg ved at skrive ftp.dillecrew.dk og mit password... (er det windwos commander?)
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 21:04 #10
WOLLLAAAAAA
Du er genial... Ja jeg ville ønske jeg kunne give dig mere. men her er altså 150 point fra mig til dig... (det fungerer jo nu) EENNDDLLIGGGG

TAKKER

MVH Nitro_XX
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. december 2000 - 21:04 #11
I hvilket program? Hvad hedder det program som du bruget ti lat uploade med?
Avatar billede jd Nybegynder
19. december 2000 - 21:05 #12
nitro_xx-> Hvilket FTP-program bruger du når du uploader dine filer?
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 21:06 #13
Jeg laver mine websider i \"Corel Webdesigner\" hvor der er et indbygget FTP program,
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. december 2000 - 21:08 #14
Hmm... kender det ikke
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 21:15 #15
HEHE...
Det er ganske udemærket... MEENNNN det er jo også KUN til at uploade*lol*
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. december 2000 - 21:17 #16
www.cuteftp.com - hent CuteFTP, det er nemmere til at uploade med
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 21:19 #17
Jeg kender og har det..
Men når man har haft det noget tid tillader det kun at man ligger EN fil op ad gangen og det er lidt stenet...
Og ellers skal man jo betale(uhhaaaa)*lol*