Avatar billede hub Nybegynder
26. august 2003 - 15:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

www.datatelpartner =det gamle www.datatel ?

Er der nogen her der ved om disse 2 firmaer ejes af de samme mennesker? Datatel er afgået ved døden svjv og det samme er vel deres garantiforpligtelser. Datatelpartner angiver, at de vil være behjælpelig med gamle garantier, men forpligter sig vist ikke. Er dette noget selskabsfusk eller hvad? Nogen der ved/kan finde ud af noget om ejerforhold?
Avatar billede ricky Nybegynder
26. august 2003 - 15:51 #1
Datatel.dk router til Datatelpartner.dk og på forsiden kan man læse: "DatatelPartner fik sin oprindelse i november 2002 ved overtagelse af Datatels butikker på falkoner alle samt Folehaven."

- hvad tror du selv ?

Desuden er det ikke selskabsfusk mere end så mange andre. Der er brugt Hafnia-modellen og den er desværre fuld lovlig fordi at domstolene sk.... på forbrugerne. Og nej de bestemmer selv 100% om de gider at være behjælpelige.
Avatar billede hub Nybegynder
26. august 2003 - 15:54 #2
Ok, tak, havde overset dette link, så det var som jeg frygtede. Hmm, så ved jeg hvor jeg absolut IKKE vil handle..
Avatar billede ricky Nybegynder
26. august 2003 - 16:03 #3
kunne lyde som en god idé ;)

takker for point.
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
26. august 2003 - 20:36 #4
-->ricky:
Præcist hvad er "Hafnia-modellen"? (Og ja, jeg ved godt, at der engang var et forsikringsselskab der hed Hafnia.)