Avatar billede wwjd Nybegynder
26. august 2003 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

forslag ny: kategori:feljmeddelelser??

Det kunne være fedt med en kategori der hed fejlmeddelelser som så var underinddelt i.f.h.t programmer hvor de opstår. Så kunne man sortere tidligere spørgsmål herunder og så undgår exp. at svare på det samme 2 gange. Jeg går ud fra at der må være nogle standart fejlmedd. i div. programmer? Går ikke ud fra at der skal lægges point v. forslag...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. august 2003 - 11:22 #1
Du behøver ikke udlove point ved forslag. Så bare selv læg et svar og accepter det, når du vil lukke denne tråd.

Jeg ser ingen grund til at oprette en kategoristruktur specifikt til fejlmeddelelser. Opstår der en fejl i feks. Word, synes jeg kategorien Programmer/Office Pakker/Microsoft Office er ganske velegnet. :)
Avatar billede mat Nybegynder
26. august 2003 - 12:10 #2
Jeg kan heller ikke se formålet i at oprette en helt ny kategoristruktur ene og alene til fejlmeddelelser og/eller debugging:

Scene=Scene 1, Layer=Layer 1, Frame=1: Line 1: Statement must appear within on/onClipEvent handler
    if (yadayada) {

Den ville jeg nok poste i flash, eftersom det er det program der spawner den ;) - man kan jo heller ikke være ekspert i fejlmedelelser over en kam :)

mvh mat
Avatar billede wwjd Nybegynder
26. august 2003 - 19:40 #3
ok-men det var jo bare et lille forslag fra en amatør...-og Mat dit indlæg fattede jeg ikke en hujende fis a-meget apropos diskussionen om dansk retskrivning...Men jeg forstod da "plottet"!
snakkes!
Avatar billede mat Nybegynder
27. august 2003 - 10:49 #4
wwjd > Hvis du mener fejlmeddelelsen i ovenstående var det jo pointen. Det er formentligt sort snak for alle, der ikke kender flash. Det er ikke desto mindre en fejlmeddelelse.

Jeg skal på ingen måde gøre mig til ekspert i dansk retskrivning, men hvis der er noget du ikke forstår skal jeg med glæde forsøge at omformulere det.

-mat