Avatar billede andreasmh Nybegynder
24. august 2003 - 19:41 Der er 10 kommentarer

Logo i 96*96

Hej eksperter

Jeg mangler et logo i 96*96 til en Gamspy Arcade profil. Jeg forestiller mig logoet med et billede af Sonic the Hedgehog og skriften "Hedgehog" et eller andet sted på logoet (som i nok har gættet er mit nick på gamespy "Hedgehog").

Er der nogle der er friske på denne opgave ? :)

/Andreasmh
Avatar billede miss-g Seniormester
24. august 2003 - 19:56 #1
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
24. august 2003 - 20:01 #2
meget lækkert miss-g :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. august 2003 - 20:28 #3
togsverd1985>Ja, en rigtig miss kopi. For hun har næppe tegnet og farvelagt Hedgehog på 15 minutter.

/per
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
24. august 2003 - 20:34 #4
ja gå ind på tele2adsl.dk og hent deres dreamtoolz homepage creator
Avatar billede andreasmh Nybegynder
24. august 2003 - 20:41 #5
Ser fint nok us miss-q. Men ville gerna have noget mere knald på farverne på en eller anden måde. Venter spændt på flere bud :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
25. august 2003 - 18:43 #6
lige en indvending,
miss-g hedder altså ikke miss-q ;}
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2003 - 22:05 #7
(Tak lordhead)

andreasmh - synes ellers ikke der kan komme mere farve på, så ved ikke helt hvad du søger....

hojrup -> Hvem har tisset på din sukkermad (for at sige det pænt)?! Du kan da bare gå i gang med at tegne, hvis du vil...du skal være velkommen.
Avatar billede Kengun Praktikant
28. august 2003 - 13:08 #8
hmm, er der ikke copyright på den Sonic man?
Avatar billede Kengun Praktikant
28. august 2003 - 13:10 #9
...bare så du ik får noget balade ;)
Avatar billede miss-g Seniormester
30. august 2003 - 20:16 #10
andreasmh -> Har fjernet mit svar - da det tilsyneladende ikke kunne bruges.

For at lukke kan du bare oprette et svar selv, og give dig selv pointene.
Det er tilladt at oprette samme spørgsmål efter 7 dage, eftersom du stadig ikke har fået svar....