Avatar billede jr40 Nybegynder
23. august 2003 - 12:27 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

Half-Life

Hejsa

Jeg mener jeg læste inde på newz.dk engang af half-life var frigivet som en free version, så alle kunne hente det uden det kostede en noget.!

Ville bare høre om det er rigtigt, samt evt. ved i hvor jeg kan hente det gratis? (LOVLIGT)
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 12:29 #1
Tror du ikke det er cs 1,6 betaen du tænker på?
Den kan hentes på http://files.worthplaying.com/files/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=338
Avatar billede jr40 Nybegynder
23. august 2003 - 12:30 #2
hmm nej jeg mener half-life, men kan godt være jeg husker forkert, fordi jeg vil lige høre inden jeg går ud og køber den. ;)
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 12:31 #3
nej det er rigtig nok det jr40 snakker om... man KAN vist hente hl gratis og lovligt et eller andet sted men jeg kender ikke linket :(... ellers ville jeg selv også lige hente det ;)

/Christian
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 12:31 #4
Halflife sælges stadig rundt omkring til ca 100 kr pr spil. Tvivler på at det skulle være frigivet, når det stadig findes i butikkerne :)
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 12:32 #5
jeg er temmelig sikker på at det er rigtigt...
Avatar billede jr40 Nybegynder
23. august 2003 - 12:33 #6
yes 100dask er heller ikke meget iknow, men hvis det nu var rigtigt af man kunne hente det lovligt, så var det jo bedre
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 12:33 #7
togsverd> Forklar hvad logikken skulle være i det? :)
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 12:35 #8
http://half-life.sierra.com/ desuden ville det stå på den officielle side, hvis det var tilfældet. Imidlertid kan man kun der downloade en demo, så det kan umuligt passe det kan downloades gratis og samtidig være lovligt!
Avatar billede jr40 Nybegynder
23. august 2003 - 12:37 #9
popsy>>yes du har nok rart, mig som husker forkert.
Men jeg ville bare lige sikkre mig inden jeg går ned i den lokale databutik og køber half-life.

Men takker for hjælpen, hvem vil have de points?
Avatar billede president Nybegynder
23. august 2003 - 13:22 #10
http://xplayn.com/?id=5256&topicId=454649 på det link får du dine informationer du skal bruge...

Så det passer ikke helt hvad popsy siger.
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 13:35 #11
Må bøje mig for det link, savner dog en udtalelse fra valve om det.
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 13:45 #12
aaaah! så fik vi det på plads... skal jeg stadig forklare hvad logikken skulle være i det? Lmao! ;)

/Christian
Avatar billede jr40 Nybegynder
23. august 2003 - 13:48 #13
mate igen er lamo, han tog bare fejl og det gør vi jo alle engang imellem.
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 13:49 #14
togsverd> Ja, forklar endelig, hvor er logikken? Dine spydigheder kan du gemme langt væk, og forsøge at være saglig i stedet for!
Avatar billede jr40 Nybegynder
23. august 2003 - 13:53 #15
igen=ingen
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 15:54 #16
det var da ikke spydigt? lmao betyder at det var sjovt og at jeg griner af det (Laughing my ass off...) så ... hvorfor bliver du fornærmet? Man skulle tro det var mig der havde svaret forkert på spørgsmålet og fået points for det!
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 15:59 #17
togsverd>
Punkt 1. Du har ikke svaret, du har fremsat en formodning, en fuldstændigt ubegrundet kommentar, som du intetsteds underbygger!

Punkt 2. Jeg ved udemærket hvad det betyder, måske du skal læse op på dit engelske hvis du ikke mener det er hånligt!

Punkt 3. Jeg savner stadig en udtalelse fra Valve ang. dette, hvis man ikke kan læse det på spillets hjemmeside, synes jeg bestemt ikke det lyder særligt holdbart!
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:00 #18
så vidt jeg kan se er det dig der er lidt semispydig...
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 16:01 #19
ok, måske du lige skulle uddybe?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:05 #20
punkt 1. det er fuldstændig ligegyldigt hvad jeg har fremsat... du giver et direkte forkert svar og får point for det (fred være med det)

punkt 2. mit engelske fejler intet men du må da indrømme at du begik en fejl og at du, inden vi havde fået dette opklaret, var relativ arrogant og lasciv overfor mig!

punkt 3. bortforklaring bortforklaring bortforklaring... vi snakker ikke om spørgsmålet jr40 oprettede, vi snakker om at DU anklager mig for at være spydig når det er din tone der forekommer at være en ingenlunde diminiutiv pønalitet.

til sidst får du et blink i øjet ;)

/Christian
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:26 #21
jeg kan meget godt lide at du anklager mig gentagne gange for et eller andet... heriblandt kunne nævnes: mine kommentare, min sproglige formåen, min fallos, min tone (Los Dobblosmoralos - indrømmet! jeg kan ikke spansk!)... Fedt popsy! Du er da ligeså slem som ham der fornærmede fromsej hvis respons du har på dit minisite...

/Christian
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 16:31 #22
Måske skulle du få styr på dine fremmedord, har forgæves forsøgt ordbogen, for derigennem at få konstateret, om det blot var mig, der ikke kendte de ord du så flot smider om dig med.

Det viste sig så at ordbogen heller ikke kender dem. (Gætter lidt på at du fordansker et latinsk ord, og derved giver det en forkert endelse)  :)

Tror dog godt at jeg forstår hvad du mener med dem, og det fortjener ikke rigtigt noget svar!

Med hensyn til at du skriver ""men du må da indrømme at du begik en fejl og at du, inden vi havde fået dette opklaret, var relativ arrogant og lasciv overfor mig!""
Jeg har sådan set indrømmet at mit svar ikke var det rigtige. Med hensyn til at ha' været arrogant, absolut nej, det er aldrig arrogant at bede folk begrunde deres udtalelser! Det er derimod høfligt, hvis folk gør det ude at blive bedt om det! ""lasciv"" er vist et hjemmeopfundet ord, men det er da helt i orden.

Ganske rigtigt tog jeg åbenbart fejl, hvilket jeg allerede indrømmer 13:49 lidt efter du lægger din "sjove" kommentar.

>>punkt 3. bortforklaring bortforklaring bortforklaring... vi snakker ikke om spørgsmålet jr40 oprettede, vi snakker om at DU anklager mig for at være spydig når det er din tone der forekommer at være en ingenlunde diminiutiv pønalitet.<<

Hmm, de ord findes ikke, ialtfald ikke med den stavning der. Iøvrigt er der stadig ikke tale om en bortforklaring, idet jeg endnu engang henviser til min besvarelse, begrundelse og endnu engang til min kommentar 13:49.

Med hensyn til din spydighed, forstår jeg da ikke helt hvordan Lmao ikke skulle være præcis det? Du er jo stadig ikke i stand til at forklare logikken for mig, sandsynligvis fordi den ikke kan forklares, men alligevel :)

Ved ikke helt hvad du mener med glimt i øjet, men jeg kan forsikre dig om at den sætning ialt fald er skrevet på korrekt dansk, og at jeg forstår ordlyden.

president> Du kan hente dine retmæssige point her.: http://www.eksperten.dk/spm/391523
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 16:33 #23
jeg kan meget godt lide at du anklager mig gentagne gange for et eller andet... heriblandt kunne nævnes: mine kommentare, min sproglige formåen, min fallos, min tone (Los Dobblosmoralos - indrømmet! jeg kan ikke spansk!)... Fedt popsy! Du er da ligeså slem som ham der fornærmede fromsej hvis respons du har på dit minisite...

/Christian

Lad nu være med at blive totalt latterlig, indtil nu har jeg faktisk taget dig alvorligt, det slutter hermed!
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:38 #24
Ordene findes ... køb en fremmedordbog... og lær dem!
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 16:43 #25
Så skriv lige betydningen af dem tak.

F. eks går jeg ud fra at du har taget pønalitet fra det latinske poenali. Men eftersom endelsen "tet" ikke eksisterer på latin, så døjer jeg med at se meningen :)

Kom nu, lad mig nu se dig underbygge noget, du kan ikke nøjes med at banke i bordet og skrige basta herinde :D
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:43 #26
"Lad nu være med at blive totalt latterlig, indtil nu har jeg faktisk taget dig alvorligt, det slutter hermed!"

Hvad er der ikke at tage alvorligt i mine indlæg? :P

Men hvis vi nu ser bort fra de seksuelle undertoner i dem så er det da en række gode eksempler på at jeg da ikke er en spydig person mens jeg kunne pille adskillige sætninger ud hvor du forekommer irriteret, gnaven, mopset hvad du nu end vælger af disse ord, som jeg formoder du i det mindste forstår.
Jeg indrømmer at jeg selv er blevet lettere spydig i min tale nu men det er fordi du vedvarende kommer med ondskabsfulde postulater.

/Christian
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:44 #27
pønalitet betyder en uforskammethed...
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 16:45 #28
Lol, jamen det gør det da sikkert på din dialekt, men ordet findes bare ikke andre steder min ven.

Iøvrigt er jeg da helt knækket af grin nu, tro mig, hvis du kan se noget seksuelt i mine kommentarer så er det altså dit hoved som har en funktionsfejl :D
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:46 #29
nej nej det er mine indlæg der har seksuelle undertoner :P
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:46 #30
men jeg lover dig at ordene findes i det danske sprog... måske er din ordbog ikke omfattende nok!
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 16:47 #31
Fremmedordbogen på nettet er i så fald heller ikke.
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:49 #32
så køb den rigtige... jeg det sort på hvidt... ikke lige foran mig men i reolen... men eftersom du ikke tager mig seriøst så vil jeg da ikke hente den medmindre du opfordrer mig til det?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:50 #33
der mangler vist et "har"
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 16:53 #34
Jamen med dit nuværende sprog erder skam ingen problemer i den retning, så jeg ser gerne hvad ordbogen har at sige
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 16:54 #35
det skal forøvrigt siges at jeg anvendte disse ord på din underbevidste opfordring

/Christian hin seje
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 16:58 #36
Lol, jamen det tror jeg da så på :) Ordene findes bare stadig ikke, og jeg mindes ikke at have opfordret dig til at bruge dem, men ok, det var nok min underbevidsthed der tog over :D  Min tur ----> LMAO!!!!
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 17:10 #37
lol skulle måske have været ubevidst
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 17:12 #38
Hvordan går det med ordbogen?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 17:15 #39
det står i min bog ergo må det være sandt... ligeså sandt som luminal er et sovemiddel! :P
Bemærk at jeg ikke bliver vred over at du skriver LMAO til min kommentar som havde en dejlig tænkefejl indflettet.

/Sincerely Christian som ikke kan engelsk
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 17:17 #40
påstår du stadig at mine ord ikke findes? Lasciv er i hvertfald også god nok: sanselig, vellystig, uanstændig, slibrig; lascivitet: liderlighed, utugt
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 17:17 #41
Så den ikke som en tænkefejl, accepterede faktisk det du skrev som værende det du mente. Dermed var der faktisk god grund til at grine.

Skriv lige forklaringen på ordene herind, så jeg kan se hvad de betyder :)
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 17:20 #42
skriv først hvilke ord du er i tvivl om... lasciv og pønalitet skulle være dækket... :)

/Christian
Avatar billede popsy Novice
23. august 2003 - 17:41 #43
pønalitet er da ikke dækket, diminiutiv er heller ikke, tror dog mest det sidste er en stavefejl :)
Vil da gerne vide hvad ordbogen skriver om dem :)

Tager til fest nu, så du skal ikke forvente flere svar fra min side i aften, hygge :)
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
23. august 2003 - 17:48 #44
pønalitet betyder en uforskammethed
diminutiv skulle der stå og det betyder formindskelse og det kan faktisk også have den simple betydning lille
(se ordet i brug PÅ ENGELSK!! http://www.rathergood.com/blode4/ )

Jeg takker af

/Christian
Avatar billede popsy Novice
24. august 2003 - 13:14 #45
:-)
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
24. august 2003 - 16:13 #46
:P