Avatar billede happyface Nybegynder
21. august 2003 - 17:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Messegeboard på hjemmeside.

Hejsa.

Jeg er dybt fortvivlet - hvordan smider jeg et fedt messegeboard ind på min hjemmeside!?

Jeg anvender Frontpage (XPoffice) - men den vil sgu´ ikke smide mine beskeder ned i logfilen. Hvad gør jeg nu!?

Er der på nogen måde en form for "copy&paste" til dette, så ville jeg blive meget glad.

Jeg sætter lige 500 point på højkant...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. august 2003 - 17:54 #1
du må ikke udlove mere end 200 point
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. august 2003 - 17:55 #2
hvis du laver det i Frontpage, med de indbyggede funktioner der er til den slags, kræver det også at serveren siden skal ligge på, understøtter FP serverextensions
Avatar billede happyface Nybegynder
21. august 2003 - 17:59 #3
Hvordan ser jeg det..!? Jeg har nedenstående informationer omkring webserveren:

php4 med understøttelse af GD lib 2,0 og sendmail (qmail)
SSI.
CSS.
.htaccess
MySQL Database.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. august 2003 - 18:02 #4
umiddelbart tror jeg ikke at du har det, men du kan kontakte din udbyder for info.

da du har tilgang til PHP og MySQL, er det ikke så svært at lave et selv, eller dukan hente et gratis på nettet, eksempelvis på www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Discussion_Boards/index.html
Avatar billede pennypacker Nybegynder
21. august 2003 - 18:12 #5
eller prøv at kikke på www.web-ting.dk der er masser af scripts!
Avatar billede happyface Nybegynder
25. august 2003 - 16:40 #6
Okay - jeg takker for kommentarerne, men har af anden vej fundet hjælp til mit problem.

Jeg fandt denne her hjemmeside, som gjorde det betydeligt nemmere at gennemskue opsætning m.m. (http://www.webcafe.dk/).

Tak alligevel...

:-)face