Avatar billede cyberlox Nybegynder
21. august 2003 - 01:44 Der er 17 kommentarer

Problemer med Lydkort.

Hejsa, jeg har et problem med mit lydkort. som sidder på bundkortet. lydkortet er et Realtek AC97.

Abit IC7 bundkort.

her for nogen dage siden. begyndte mit lydkort at skabe sig ondsvagt. den deaktiver lydkortet. fjerner evt driver.

Køre Windows XP DK Pro

problemet er at jeg kan godt install mit lydkort osv.
det har også funket ok.

men nu det begyndt at Kradse i lyden. enten det eller også virker det simpelt hen bare ik.

lige nu virker det ik. jeg kan ik skrige op eller noget. den viser ik nogen fejl. nogen steder. det vil bare ik starte op når jeg prøver at gå in i juster lydenheden

eller noget

når jeg endelig kommer ind i juster lydenheden bipper den bare når jeg trykker på Volume tasten. den er ik makert til at slå fra. den siger den er aktiveret. osv. men bipper når jeg rør volumen. eller ret og sagt slipper mus knappen fra den.

hvad kan problemet være.

mvh Cyberlox
Avatar billede dytti Novice
21. august 2003 - 02:09 #1
Hmm - lyder som en konflikt.
Har du været inde i "kontrolpanel > system > enhedshåndtering" og kigge efter konflikter??
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 08:54 #2
Har du tænkt over det måske er en forkert driver?
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 07:36 #3
Fik du det selv løst
Avatar billede ird Praktikant
26. august 2003 - 10:49 #4
Sker her mere
Avatar billede cyberlox Nybegynder
27. august 2003 - 21:11 #5
Det er stadig det samme. og ja det er den rigtige Driver. da den ligger med på bundkortet som jeg har CD til. hvor mit lydkort driver er med på.

jeg har også prøvet at Opdater mit lydkort med en nyere driver. men uden held.

den skriver nogen gange at (lydkort kan ik startes fejl i kode 10) hva det så enden betyder.

men hva skulle det lave konflikt med.

mvh Cyberlox
Avatar billede cyberlox Nybegynder
27. august 2003 - 21:12 #6
nogen gange. skriver den mit lydkort inde i "kontrolpanel > system > enhedshåndtering" men så er det bare væk igen. selvom diverse Codec osv. skriver at de ik har nogen konflikt
Avatar billede cyberlox Nybegynder
27. august 2003 - 21:14 #7
Hvordan får jeg Hardwaren til at være Logoet Designed for Microsoft Windows XP
Avatar billede ird Praktikant
03. september 2003 - 14:47 #8
Det skal du ikke tænke på. Mit lydkort skriver det samme ved installering. Bare tryk videre når det dukker op
Avatar billede ird Praktikant
08. september 2003 - 12:39 #9
Mon her bliver givet feedback en dag i nærmest fremtid :-)
Avatar billede ird Praktikant
11. september 2003 - 19:50 #10
Kommer her feedback snart??
Avatar billede ird Praktikant
15. september 2003 - 13:30 #11
Kommer her en afslutning en dag??
Avatar billede ird Praktikant
24. september 2003 - 18:54 #12
mon ikke du snart bør give feedback her!!
Avatar billede ird Praktikant
06. oktober 2003 - 12:30 #13
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Er det ikke ved at være tid til du giver lidt god feedback i denne tråd, eller lukker den ned igen
Avatar billede dytti Novice
09. oktober 2003 - 02:29 #14
kan vi få noget respons, eller få lukket spørgsmålet?
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 08:59 #15
mon ikke her snart kommer lidt feedback omkring problemet eller evt en afslutning!
Avatar billede ird Praktikant
14. november 2003 - 08:15 #16
Ville være dejligt med god feedback!
Avatar billede ird Praktikant
18. december 2003 - 08:37 #17
Fik du tid til at smide lidt feedback ind til os???