Avatar billede darthmati Nybegynder
19. august 2003 - 22:28 Der er 4 kommentarer

Min com. siger at j sidder bag en firewall...men d gør j ikke.

Halløj!!

Efter at have været inde og spillet et manager spil, vil min computer pludselig ikke connecte på msn... og vil desuden heller ikke gå på nettet... Den skriver at jeg sidder bag en firewall, men det mener jeg ik at jeg gør..
Jeg har prøvet at slå Xp's firewall til og fra, men lige lidt hjælper det...
Det er sket ligepludseligt, og jeg har aldrig haft problemer med det før!!!

Håber der er nogen der kan hjælpe mig!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2003 - 22:48 #1
og en genstart hjælper ikke?
Avatar billede darthmati Nybegynder
19. august 2003 - 22:48 #2
noooo... har prøvet at genstarte router og hele lortet... det underlige ved det, var at det skete mens j var inde i et spil...hmm??
Avatar billede tobias28 Praktikant
20. august 2003 - 00:50 #3
hvis du mener problemet kom efter at du havde spillet managerspillet skulle du måske prøve at afinstallere det!
Avatar billede dondy_ Nybegynder
22. august 2003 - 10:12 #4
har du router eller ?.