Avatar billede epoc Nybegynder
16. december 2000 - 21:30 Der er 10 kommentarer

Vil nogen hjælpe

Jeg vil høre om der er nogen der vil lave et system til mig det skal fungere sådan at hver person har et Id nr og et password id nr skal være i en rækkefølge der hedder
ID001 - ID002 passwordet skal være tilføldigt man skal så kunne skrive noegn oplysninger ind i nogle tekst boxe hvis man så skriver at man har været på i 1 time skal den lægges oven i de andre timer man skal så kunne se de oplysninger på en anden side bagefter som alle har adgang til og der skal der ikke kunne laves noget om på det hvis nogen kan forstå hvad det er jeg mener så skriv lige der er tråds alt 1000 point på højkant og det er vel ikke en uoverskuelig mission for jer hejer
Mvh epoc

Undskyld stavning og den mangelende tegnsætning men det skulle gå stærkt
Avatar billede epoc Nybegynder
16. december 2000 - 21:31 #1
tilføldigt=tilfældigt
Avatar billede proboss Nybegynder
16. december 2000 - 21:46 #2
er det ikke nemmere at den selv lægger online tiden samme eller hvad
Avatar billede epoc Nybegynder
16. december 2000 - 23:01 #3
nej da det egentlig er til et viretuelt flyselskab
så jeg kan ikke tjekke om hvor meget de har fløjet da de jo ikke behøver at være online for at spille flightsim 98
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. december 2000 - 08:56 #4
Har du fået lavet det ? Hvis ikke så skriv lige en mail til mig (så jeg har din email adresse i tilfælde af at der er noget jeg hurtigt skal spørge om)
Avatar billede jonax Nybegynder
05. marts 2001 - 11:12 #5
Er dette stadig aktuelt?!
Avatar billede okay Nybegynder
17. april 2001 - 15:58 #6
???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juni 2001 - 14:05 #7
Sesam, luk dig! *G*
Avatar billede okay Nybegynder
15. juni 2001 - 19:08 #8
jeps :o) det skal snart lukkes !!!
Avatar billede iziqio Nybegynder
14. juli 2002 - 14:47 #9
Epoc har du fået et svar ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 19:44 #10
Mon ikke det var på tide at lukke dette spørgsmål ?