Avatar billede pima Nybegynder
15. august 2003 - 15:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sprogkonflikt ved installering af program

Jeg har downloaded Microsofts program til at lukke Windows XP for Blaster Worm, men jeg kan ikke installere filen, da jeg får beskeden: at filens sprog og min computers sprog ikke er det samme. Hvad gør jeg ?????
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2003 - 15:21 #1
Henter den danske version af filen istedet for den engelske :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. august 2003 - 15:31 #3
Du kan få alle oplysningerne her: http://www.microsoft.com/danmark/security/blaster.asp

Der er mange af henvisninger på eksperten til Blaster, så du behøver ikke oprette et
spørgsmål om dette emne.

/per
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2003 - 15:32 #4
Hoejrup, spørgsmålet her er jo lidt mere specifikt omkring sprogkonflikt ifbm. patchen. Så det er vist relevant nok :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. august 2003 - 15:36 #5
Det er også relevant at vide, at ingen andre på eksperten har taget point
for Blaster problemet. :-)

/per
Avatar billede perhaps Nybegynder
16. august 2003 - 13:41 #6
pima, læg et svar selv og behold de 200 !!! points. Det er en stiltiende aftale vi alle har omkring Blaster-ormen.
Avatar billede pima Nybegynder
13. september 2004 - 19:33 #7
Jeg er virkelig ked af det her - prøver at give point- har lige accepteret dit svar, men hvorfor hulen får du så ikke ponitne?? Hvad mangler jeg at gøre........??
Jeg er så glad for den hjælp jeg har fået og jeg er ikke nærig, men kan bare ikke få dem afgivet.