Avatar billede triple-x Nybegynder
15. august 2003 - 09:54 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Redigering af fla fil

Hejsa eksperter

Jeg står i den situation at jeg har en fla fil hvor der skal rettes en tekst i, men da jeg ikke selv har en licens til Flash vil jeg gerne høre om der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at rette filen til med den tekst jeg gerne vil ha og derfter gemme dem som swf eller hvordan det nu gøres

jeg kan kontaktes over mail eller msn martin@pezzo.dk

og ja det skal nok blive vist på eksperten hvis folk ønsker det, dog ikke før det hele er klar.

Med venlig hilsen
Martin Tygsen
Avatar billede henriksr Nybegynder
15. august 2003 - 10:21 #1
du kunne jo evt. hente en trial version af flash på www.macromedia.com :o) den virker i 30 dage.
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. august 2003 - 10:25 #2
henriksr - jaah okay det kunne jeg :) kigger lige på det, men hvis der nu stadig skulle være en der havde lyst til at forsøge sig må han gerne det, for er da ikke sikker på jeg kan få det som jeg vil ha det :o)

Men takker for dit svar henriksr du for point hvis ingen andre svarer
Avatar billede henriksr Nybegynder
15. august 2003 - 10:27 #3
jeg har selv pillet lidt med flash.. det er rimelig let når først man har fundet ud af det.. men sådan er det jo med alt :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. august 2003 - 10:29 #4
hehe ja det har du ret i, jeg skal også kun har skrevet en tekst resten er lavet så det burde kunne lade sig gøre
Avatar billede telemuzen Nybegynder
15. august 2003 - 11:58 #5
mit_svar : -D

MM
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. august 2003 - 11:59 #6
telemuzen du for 50 point for at lave det til mig og henriksr for 10 foret godt tip

jeg vil senere ligge et link så folk kan se hvad der er blevet lavet så det ikke modstrider ekspertens regler
Avatar billede telemuzen Nybegynder
15. august 2003 - 12:00 #7
Helt iorden..

Ellers meget fin simpel intro.

MM