Avatar billede |rain|raven Nybegynder
12. august 2003 - 21:13 Der er 7 kommentarer

problem.. den går kold i xp..

jeg har det problem at min maskine den fryser.. og det er kun nogle gange i xp.. men vis jeg går ind i counter-strike er det med det samme.. når den har loaded banen.. kan det være at varmen.. at køleren på grafikkort eller cpu ikke køler nok ?? eller er det et andet prob.. har lige lavet format c: for at tjække det.. og det var ikke prob
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. august 2003 - 21:15 #1
Du er sikkert blevet angrebet af den efterhånden berømte virus!

Læs mere her: http://www.eksperten.dk/spm/386329
Avatar billede krydset Nybegynder
12. august 2003 - 21:16 #2
hvilken graffik drivere kører du med, opdatere hvis der findes en nyere. og jo det kan godt være varmen. kig alle dine kølere igennem for støv og skidt, evt. pil demm ud og rens dem. har engang opdaget at en pc´er ikke kunne spille uden det hakkede og det var pga. støv i blæserne. da det var fjernet virkede det igen :-)
Avatar billede jara06 Nybegynder
12. august 2003 - 21:17 #3
lol. sikke da et standardsvar at komme med.

raven, ja, det kan godt være en køler eller noget.
Avatar billede jara06 Nybegynder
12. august 2003 - 21:18 #4
det var ment til jabokclausen, ikke dit, krydset :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. august 2003 - 21:19 #5
jara06 >> Jeg undskylder da mange gange!
Avatar billede krydset Nybegynder
12. august 2003 - 21:25 #6
okay jeg ser bort fra den :-D vidste ikke om det var mig eller jacobcl.. *GG*
Avatar billede |rain|raven Nybegynder
12. august 2003 - 21:36 #7
hmm tror ikke det er virus.. har lige gjort som der var blevet vist.. og den fucker stadig..