Avatar billede php3star Nybegynder
12. august 2003 - 00:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hent contactlist ud af Trillian Pro?

Hejsa!

Har har brugt Trillia Pro og vil gerne gaa over til det normale ICQ igen.
Men nu har jeg det problem at jeg gerne vil have den aktuelle contactlist fra trillian ind i ICQ igen.
Jeg har ikke fundet en mulighed for at fx. eksporter mine contactlists ud af Trillian...

Er der nogen der ved hvordan jeg let og hurtigt kan faa mine kontakter ud af Trillian saa jeg kan bruge det til de andre programmer igen??

(jeg har sat points saa højt fordi det er vigtigt for mig)
Avatar billede spontek Nybegynder
12. august 2003 - 01:35 #1
Prøv at lukke din Trillian.
Log på ICQ2Go via http://go.icq.com hvis dine kontakter kommer på der er der intet problem med at vende tilbage til Mirabilis ICQs eget program.

Ellers kan jeg anbefale at hente dem over i Miranda IM http://miranda-im.org hvor der findes et plugin som henter det hele ud af Trillian, og dermed kan du så igen bruge Mirabilis ICQs eget program.... men start med at teste ICQ2Go
Avatar billede spontek Nybegynder
12. august 2003 - 01:36 #2
Prøv at lukke din Trillian.
Log på ICQ2Go via http://go.icq.com hvis dine kontakter kommer på der er der intet problem med at vende tilbage til Mirabilis ICQs eget program.

Ellers kan jeg anbefale at hente dem over i Miranda IM http://miranda-im.org hvor der findes et plugin som henter det hele ud af Trillian, og dermed kan du så igen bruge Mirabilis ICQs eget program.... men start med at teste ICQ2Go
Avatar billede spontek Nybegynder
12. august 2003 - 01:36 #3
Ups, undskyld det kom to gange, jeg var forhurtig på Enter  :-)
Avatar billede php3star Nybegynder
14. august 2003 - 12:46 #4
spontek >>
paa go.icq.com er der kun min gamle contactlist saa den kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Det der med miranda lyder godt... hvis du nu kunne sige mig hvad dette plugin hedder ville det vaere meget fint.
Avatar billede spontek Nybegynder
14. august 2003 - 13:13 #5
New Trilimport 0.0.1.2
http://miranda-im.org/download/details.php?action=viewfile&id=655

Skyldes det så ikke at du ikke har fået en godkendelse på de nye, altså dem du har tilføjet imens du har brugt Trillian?
Avatar billede php3star Nybegynder
14. august 2003 - 13:25 #6
ok.... fik contactlisten ud af Trillian.

tak for det!

Jeg mener at Trillian slet ikke opdaterericq server for nye kontakter. det vil lsige at naar jeg i trillian tilfoejer en kontakt... og den er godlendt og det hele. Saa er den stadigvaek ikke inde i icq´s liste.
Avatar billede spontek Nybegynder
14. august 2003 - 13:45 #7
Det tror jeg. Nu bruger jeg Trillain til at holde øje med om der kommer post på min Hotmailkonto og til en ICQ hvor jeg endnu ikke har tilføjet ekstra kontakter på