Avatar billede mranders Nybegynder
11. august 2003 - 21:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål om cool edit pro 2.1

der var en der forleden dag fortalte mig herinde at det er muligt at slå noget til i cool edit pro 2.1 så man kan hører sig selv mens man optager noget. Altså så ens microfon kommer til at virke ligesom til en koncert, når man siger noget i den kommer lyden ud af højtalerne.

Nogen der ved hvordan man slår det til, eller kender et andet godt program der kan dette???

ps. lyden må ikke komme forsinket!!!
Avatar billede president Nybegynder
12. august 2003 - 10:56 #1
Gå ind i dine lyd instillinger og fjern fluebenet mute fra Microfonen.
Hvis ikke du kan se microfonen så gå op i advanceret og tilføj den.

Skulle løse dit spørgsmål
Avatar billede mranders Nybegynder
12. august 2003 - 13:33 #2
mener du i windows indstillingerne eller i cool edit pro?

hvis du mener i windows er det så under indspilning eller afspilning ?
har prøvet at gøre det under af afspilning uden resultat, og jeg kan ikke finde denne funktion under indspilning.

hvis du mener cool edit kan du så ikke skrive det mere præcist ?
Avatar billede mranders Nybegynder
12. august 2003 - 13:34 #3
fik det til at virke tak